bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

sələfi



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sabirabadda vəhhabinin saqqalının kəsilməsi - selefxeber.az - işid - vəhabi - ataya demək istənilənlər - qasim - vəhabilərin müşviqabadda inanclı insanları döyməsi - qaraçuxur məscidinin yandırılması - allah
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+10 əjdaha

5. ibn teymiyyə, ibn qayyim əl-cövziyyə, məhəmməd bin əbdülvahhab , cəmaləddin əfqani məhəmməd abduh kimi adamların arxasınca gedənlərin özlərinə verdikləri ad. hansı ki, az da olsa beyni ilə düşünməyi bacaranlar bunların kim olduğunu çox yaxşı bilir (xüsusilə son üçünün).
rasionalist və reformist olan sələfilərin əsas məqsədi (özlərinin dediyinə görə) vıı əsrdəki əsl islama qayıtmaqdır. yəni hz.peyğəmbər və səhabə dövrünə. amma peyğəmbərin özünə və sünnətinə müxalif hərəkətlərinin sayı-hesabı yoxdu. bu adamlar musiqini, 14 əsrdir islamı ayaqda saxlayan ən əsas faktorlardan biri olan sufizmi, ona bağlı sənətləri, məzhəbləri, mədəniyyəti rədd edirlər.
sələfilər ayələrə və hədislərə öz ağıllarınca məna verir, ən betəri də özlərinə sərf edənini qəbul edib qalanlarını inkar edirlər.
sələfilərin digər ən böyük xüsusiyyəti ibn teymiyyəni şeyxülislam olaraq görməkləridi. məzhəb imamlarını bir kənara qoyub təkfirçi kimi ad çıxarmış ibn teymiyyənin dediyi hər bir sözü qanun olaraq qəbul edirlər.
ibni teymiyyənin mücəssiməsinə (buna müşəbbihə də deyirlər) uyğun olaraq allahın eynilə insanlar kimi cismə sahib olduğu fikrini qəbul edən sələfilər, onun ərşin üzərində olduğunu, ordan yerə enə biləcəyini, insanlar kimi yeriyə biləcəyini və s. fikirləşirlər.
bir də həsən bəsri, mücahid, said bin cübeyr kimi bəzi şəxslərin (hansı ki, onların bəziləri səhabəni görüb) belə sələfi olduğu iddia edənlər var. bütün bunların hamısı sələfiliyin xalis islam, sələfilərin isə əsl müsəlman olduğunu sübut etmək üçün ortaya atılmış içi boş iddialardan başqa bir şey deyil.
sələfilərlə bağlı 2 əsas problem var. problemlərdən biri budur ki, azərbaycanda sələfiləri sayı çox böyük sürətlə artır və dövlət buna mane olmur. ikincisi isə insanların beynindəki sələfi obrazıdır. bir çoxları sələfilərin əhli-sünnə daxilində olduqlarını fikirləşirlər. bunun əsas səbəbi ibn teymiyyənin ilk əvvəllər hənbəli olmasıdır. amma, deyəsən, bu adamlar ibn teymiyyənin sonrakı görüşlərindən xəbərləri yoxdu. ki ibn teymiyyənin özü də bu fikir dəyişdirmələri normal qəbul edib. bir də mecmuul-fetava kitabında məzhəblərlə bağlı fikirləri var. daha doğrusu fətvası.
bir də sələfilərdə gizli sünni və açıq şiə düşmənçiliyi var ki, bunun özünü belə gizlətməyə çalışırlar.
son olaraq bunu demək lazımdır ki, allahın fiziki olaraq göydə bir yerlərdə olduğunu iddia edən ibn teymiyyə nə qədər ciddi adamdırsa, onun yolundan gedən sələfilər də o qədər ciddi adamlardır.

+5 əjdaha

2. bir məzhəbin ki "imamın xanımı gözəl,penisi isə kiçik" olmalıdı deyə qanunu varsa ondan danışmağa dəyməz.

+3 əjdaha

4. şiələrin ve ateistlərin daima sataşdığı insanlar. pc qabağında götünü böyükməkdən başqa işə yaramayan elitistlərdə öz ideologiyalarına görə canlarından keçməyə hazır insanlara lağ eleməyə haqqi yoxdu.

+2 əjdaha

10. bu manısların özlərini mələk kimi aparmasına bax ala.deyirlər yox biz belə deyilik elə hərəkət eliyənlər xəvarəcilərdi zad.amk hə hə.siz mələksiz.

+1 əjdaha

11. aka vahabi

+1 əjdaha

9. sələfiləri tam olaraq homogen bir qrup olaraq görmək düzgün deyil. çünki onlar arasında da kifayət qədər mötədil olanlar var. amma aralarında əhli sünnətin 2 böyük məzhəb imamına dil uzadanlar da var. imam maturidinin və imam əşarinin sapqın olduğunu iddia edənlər var. bəs bunları əhli sünnət saymaq olarmı? əlbəttə ki yox. əgər əşariliyi və maturidiliyi bidət olaraq görürsə əhli sünnət ola bilməz.
imam taciddüni sübkiyə görə əhli sünnət bu 4 qrupdu:
1. kəlam alimləri. maturidi və əşari də daxil olmaqla.
2. füqəha.
3. əhli hədisin mötədil olanları.
4. sufilərin mötədil olanları.
biz sufi, kəlamçı və ya deyəndə yanlışlığa yol veririk.
bunların içərisində də bidətdə olanlar var. misalçün, salimiyyə, kərramiyyə təsəvvüf əhlidi. amma bunlar bidətdədi. kərramiyyə axımı içərisində allah təalanı insanlara bənzədənlər də var.
bu kəlama da aiddi. kəlam deyəndə bunun mötəziləsi də var, əhli-sünnət kəlamçıları da var.
bu hədisçilərə də aiddi. onlar arasında da müşəbbihədən olanlar var, mücəssimədən olanlar var. əhli sünnətdən olanlar var. ona görə də bunlar haqda danışanda bir-birinə qarışdırmamaq lazımdır. sələfilər arasında mötədillərlə yanaşı məzhəbləri bidətçilikdə günahlandıranlar da var. tarix boyu bu belə olub. indi də belədi.

+2 əjdaha

1. el arasında vəhabi kimi bilinən insanlar.lakin əhli-sünnə xaricində deyillər burada nəzərinizə çatdırım ki, təkfirçilərlə sələfilər ayrıdırlar. təkfirçilər ancaq özlərini müsəlman hesab edərlər, sələfilər isə radikal olmaqla bərabər əhli-sünnə xaricində deyillər könül rahatlığı ilə sələfi imamın arxasında namaz qıla bilərsiniz.əqidələrinə gəlincə isə səhv yorumları var. amma normal sələfi ilə bizim aramızda elə böyük fərq yoxdur. sizin küçədə-zadda gördükləriniz ergen və ya ergen ruhlu sələfilərdir ki, türk deyən cin olmadan insan çarpmağa çalışırlar. lakin əsasən ərəbistan və kimi yerlərdə adamlar maşallah həqiqətən süper dini həyat yaşayırlar. son olaraqda sələfilərində aralarında qrupları var və bunlar fərqlidir bir-birindən. mənim anladığım qədəri ilə 1.ci qrup ifrat radikaldır camaatın uşağı universiteti atıb suriyaya gedir. 2.ci qrup isə nisbətən yumuşaqdır.saqqal zad çox az saxlayırlar, babat yerdə və maaşla işləyirlər ılımlı sələfilərdi kəndiləri və mənə görə dost olunacaq yeganə qrupdurlar. amma siz-siz olun ehtiyatı əldən verməyin.


not: bu notu oxuyan hərkəsin nəzərinə çatdırıram ki, altdakı entrylər sırf götlə düşünülərək yazılmışdır. etibar etməyin və mümkünsə sikdir edib keçin.

+1 əjdaha

13. yahu qəsdəndmi edirsiniz anlamıram. illa təkrar təkrar entry girəcəyik ki, tarixə not düşülsün* təbiiki pəzəvəng timidus serveri xarablamasa

tanım olaraq. peyğəmbərimizin sünnəsinə ən həssas gruplardan biridir.

-heç bir sələfi hz.əliyə kafir deməz. hz.əlinin yolu ilə canından keçərlər amma ona güldən ağır söz deməzlər/deyilməsinə imkan verməzlər. haa siz hz.əlinin yolunu başa qılınc vurub qan çıxarmaq olaraq görürsünüzsə o ayrı məsələ.

-ən biabırçı cərəyan deyildir. ana-bacı ilə təpişmə məsələsi millətimizin g*tündən uydurduğu açıq yalandır.

-hocam min dəfə demişəm bilmirsiniz bari entry girməyin bizidə cavab üçün əziyyətə salmayın. sələfilər təbiiki özlərindən imama üstünlük verərlər olsa amma normal əhli-sünnnənin arxasında namaz qılırlar. o ki qaldı şiə arxasındakı namaza. şiələrdə etiqad və dəstəmaz problemi var. yəni çılpaq ayağa məsh söhbəti. vədə hz.ömərə lənət oxuyanın birinin arxasında hansı sünni camaat olar? qəribəsiniz vallah

- əsgərliyə gedən kafir, müəllim kafir, tələbə kafir, bir siyasi partiyə səs verən kafir, hökumət kafir- buna inırsınızsa daha mənim sizə sözüm yoxdur.

- dinə yeni qaydalar soxan qondarma məzhəb:
a)hər şeydən öncə sələfilik məzhəb deyildir.
b)bəzən olanı qəbul etmir əxilər qaldıkı bidətə?? qəribəsiniz vallahx2

not: şiə də bir şey deyil, amma sələfi lap dəhşətdir. * haqq məzhəb sünnilərdir, vallah.- buna "dəhşət"-i "awesome" olaraq nəzərdə tutulursa sonuna qədər qatılıram.

+1 əjdaha

14. bu sözün tam olaraq nə olduğunu vəhabi kruquna düşüb özünə sələfi, sünni deyən bir dostumdan öyrənmişdim. acınacaqlı vəziyyətdə idi qaqaş.

+1 əjdaha

15. Tərəfdarları tərəfindən təmizə çıxardılmağa çalışılan cərəyan. Deyiləsi bir şey yoxdur əslində, ilhamı tərifləyən adamdan nə gözləyəsən -*
Təhqir etmək istəmərəm, amma sizin nə olduğunuz bütün islam aləminə məlumdur. Boşuna barmaqlarınızı yormayın.
Sələfə (Hz.Məhəmmədə) bağlıyıq deyib, qarşılarına çıxanı təkfir edirlər. -* (özü də məntiqli məntiqsiz).
Hz.Əliyə gəldikdə isə, islam tarixində həm savadı, həm də qolunun güc qüvvəsinə görə ad çıxarmış bu gözəl insanın, xəlifənin şəhadəti (şəhid olduğu gün) elə yaşadığım rayonda yerləşən vəhabi məscidlərindən birinin qapısında rastladığım cümlə : "bayramınız mübarək". Beləsini söyürlər adətən. Əhl-i Müsəlman olduğum üçün dilim gəlməz mənim.
Nə isə son olaraq : Yezidin islam tarixində törətdiyi cinayətlərdən, dini hökmləri dəyişməsi haqda hərəkətlərindən danışmaq əvəzinə, vəhabi alimi, Səudiyyə Ərəbistanı müftisi Şeyx Əbdüləziz Ali Şeyx Kərbəla hadisəsinin fəlsəfi dəyərinə kölgə salmağa cəhd edib link
(bax: no comment)



hamısını göstər

sələfi