bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

michael haneke



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
die klavierspielerin - 2005-ci il cannes film festivalı - ən yaxşı rejissorlar - sözaltı etiraf - film fiction - elfriede jelinek - sözlük yazarların yatmaq istədiyi qadınlar və ya kişilər - cannes film festivalı - palme d'or - trilogiya filmlər
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+14 əjdaha

6. michael haneke 1942-ci dünyaya gəlmiş alman rejissordur.

"kitablar hər zaman filmlərdən daha təsirlidir. çünki oxuyucuya bir şey göstərməz, hekayəni sizin öz xəyal gücünüzlə səhnələşdirməyə şərait yaradar. kinoda da bunu etmək mümkündür əslində. filmlərdə, həmin andakı səhnə hökmən göstərdiyi şeyi anlatmaq məcburiyyətində deyil. bəzi rejissorlar var ki, bundan bixəbərdir. nə anlatmaq istəyirlərsə onu da göstərirlər, nə göstərirlərsə onuda demək istəyirlər. sənət bu deyil."

(baxma: the seventh continent) filmi ilə ilk ciddi , uzun metrajlı filmini çəkir. lakin bu film istənilən uğuru vermir və bu film indi belə sadəcə haneke sevənlər üçün uğurlu hesab edilir. amma bilmirəm hanake filmlərinə olan bağlılığım yoxsa başqa bir şey mənə görə ilinə görə çəkilmiş ən əsəbpozuvu və gözəl mesajlarla dolu filmdir. film bitdikdən sonra işlətdiyim ilk cümlə "i.skm bu nə idi ? " izlərkən bir çoxumuza sıxıcı gələ bilər. amma sıxıcı gələn elə filmdəki kimi bizimdə sıxıcı həyatlarımızdı. haneke səbr istər.

(baxma: benny’s video) ikinci filmi ilə izləyicilərin sözün əsl mənasında amına qoyan filmdir. (baxma: arno frisch) hələ burda uşaqlıq çağlarını yaşayır. uşaqlıq çağında benny ilə əsəblərimizi sınağa çəkən arno gələcəkdə funny games filmi ilə ağzımıza sıçacaq. hələ gözləyin... fərz edin soyuq qış havasında aldığınız soyuq suyun təsirini sizə bağışlayır. soyuq suyun təsiri yaydakı kimi tez keçmir. iz buraxacaq qədər incidə bilər. real həyatda mənə oxşadılan arno frisch amına qoyum. film bitdikdən sonra öldürmək istədim...

(baxma: 71 fragments of a chronology of chance ) 19 yaşında bir uşaq banka daxil olar və 3 nəfəri öldürdükdən sonra özünü öldürər...film burdan başlayır...sonra isə hanake geri qayıdar və hadisənin səbəblərini göstərməyə çalışar. çünki məqsədi sizə action yaşatmaq deyil, psixoloji gərginlik verib nəticələr çıxarmağınızdır. amma bu film benny's video kimi uğurlu alınmayıb.

(baxma: the castle ) kafkanın eyni adlı əsəri əsasında çəkən rejissorun bu filminə baxmamışam. amma oxuduğuma görə kafka sevərlər bu filmidə çox bəyənib.

(bax: funny games )
nəhayət gəlib çatdıq məqama. filmə başlar-başlamaz hər kəsin diqqətini çəkən xoş ailə porterti var idi, həzn musiqi. dedim nəhayət haneke haqq yolunu tapıb. çay götürüb əlimə içməyə başladım ortaya qoydu rammstein-in hansısa mahnısını. (yəqin ki, bir çox insandan fərqli olaraq rammstein-i bəyənməyən mənəm.) qulaqlıq ilə baxdığım üçün qışqırıq səsi məni qorxutdu və çayı üstümə tökdüm. cinsiyyət orqanım az qalsın yanmışdı. bu formada əsəbi-əsəbi başladım filmə qarşıma yenə benny çıxdı. söyə-söyə baxdığım yerdə. sanki hanake diqqəti yalnız bizi əsəbləşdirməyə fokuslanıb. bu filmi çox insan bəyənməsədə məndə buraxdığı izlərə görə hanakenin ən yaxşı iki filmindən biridir. (digəri isə piano teacher filmidir) rejissor daha sonra lağa qoyduğu amerikan qorxu kinoları üçün 2007-ci ildə amerikanlılar üçün çəkdi və istədiyi kimi film amerikanlılar tərəfindən bəyənilmədi. amma mənim üçün 1997 ci il şah əsərdir.

(bax: the piano teacher )
hanake -nin ərsəyə gətirdiyi film sektorunun şah əsəridir. dostoyevski izləsə filmi ssenarisinə görə paxıllıq edər. onsuz məni burda bu qədər uzun yazmağa vadar edən məhz bu filmdir. bu filmə baxmayanlar üçün deyəcəyim tək şey - kaş sizin yerinizdə olardım filmi tamamilə unudardım və yenidən izlərdim. funny games qədər məni narahat etməyi bacarmışdı. filmi başa düşmək lazımdır. ssenarisi qətiyyətlə asan deyil.

(baxma: caché) keçmişdə yaşadığımız yaraları və vicdanımızı sorğulamağa başlayan hanake artıq dayanmalıdır bir nöqtədə. amma , rejissor, mıxını dirəyib ki, dayanmaram. eyni sürət dəvam edəcəyik. bir çoxlarına hanakeni tanıdan filmdir və bir çoxlarına görə ən yaxşı filmidir. mənə görə isə ən yaxşı filmi deyil amma ən yaxşılarından biridir. təbbi ki, prestige və bu tərz filmlər sevirsinizsə uzaq durun. sizə görə film deyil, sizi təəccübləndirməyəcək. məsələn uşaqlar fight club filminə baxır. gəlib deyir ki, sonluğunu anlamadım. deyərmisən ki, a kişi, söhbət sonluq deyildi, sonluğa olan hissələr idi..

(bax: the white ribbon )
bir uşağın gözündə anladılan hekayələr hər zaman diqqətçəkicidir. eynilə burdakı uşağında verdiyi suallar çox diqqətçəkici və düşündürücü idi. amma mənə görə pik nöqtəyə qalxdıqdan sonra bu film ilə biraz yavaşlayıb.

(bax: amour )
bu filmi izləmək istəyən gənclərə tək tövsiyyəm . səbr edin gələcəkdə həyat yoldaşınızla izlərsiniz və ya bir 5-6 il sonra nəzər atarsınız. hanake-nin oskar almağına səbəb olmuş tək filmdir. (bax: alexandre tharaud)
ilə bu film vasitəsilə tanış olmuşdum və pulsuz bilet alıb müftə saatlar yaşamışdım.

+8 əjdaha

7. mənim üçün ənlərin siyahısına daxil olmağı bacaran rejissordur. kino tarixində steriotipləri ustalıqla yıxmağı bacarmışdı. hər adamın işi deyil onun çəkdiyi filmləri izləsin, səbir, diqqət, sağlam psixologiya tələb edir. filmlərini izlədikcə içinizdə bədbin ruh hakim olacaq, həyəcandan birtəhər olacaqsız, sanki haneke bütün hisslərinizi alıb öz əlində saxlayır, istədiyi saniyə onlara təsir göstərir. şiddəti göstərmədən onu tamaşaçılarının iliyinə qədər yaşadır. özünün dediyi kimi, elə filmlər ərsəyə gətirir ki, asan və içiniz rahat şəkildə belə izləyə bilməzsiniz. mənim ən bəyəndiyim filmləri= 1997-ci ildə çəkilmiş variantı funny games , benny's videola pianiste

+5 əjdaha

8. 47 yaşından sonra film çəkməyə başlayan,Fransanın orta, üst sinif təbəqəsini poxa salıb çıxarmayan,felsefe,sosiologiya,tarix filan oxumasının da insanları nəyivar tanıyıb,ifşa etməsində ekstra faydası olan bic rejissor.

+3 əjdaha

3. 2012də palme d'or alanda amour filmi ilə tanıyıb sevdiyim avstriyalı rejissor. ondan sonra avstriyaya oxumaq üçün getməyə bir az da həvəsim artmışdı. çünki düşünürdüm ki, əgər vyanada incəsənət universitetinin rejissorluq fakültəsinə düşsəm mənə dərs deyə bilər. hardasa oxumuşdum ki, orda dərs deyir. amma olmadı, bilirsiz.
uzun sözün qısası, ustaddır. simvolika ilə də işləyir, yəni sadəcə ssenariyə dayanmır.

filmoqrafiyası:
der siebente kontinent * 7ci qitə - 1989
benny's video * benninin videosu - 1992
71 fragmente einer chronologie des zufalls * şans xronologiyasının 71 fraqmenti - 1994
funny games * gülməli oyunlar - 1997
code inconnu * bilinməyən kod - 2000
la pianiste * piano müəlliməsi - 2001
le temps du loup * canavarın zamanı - 2003
cache * gizli - 2005
funny games u.s. remake * gülməli oyunlar abş remeyki - 2007
das weisse band * ağ lent - 2009
amour * sevgi - 2012
flashmob - 2015 (hələ pre-production hissəsindədi)

+2 əjdaha

5. ürəkdi. funny games -lə ürəyimi almış rejissor. o funny games-də pult səhnəsi var ha, o səhnə məni bu rejissora və yaradıcılığına aşiq etdi. sonra sıra ilə benny's video , cache , piano teacher , amour, white ribbon gəldi. bir də ayıldım ki, filmlərinin demək olar ki hamısına baxmışam. 2017də happy end filmi çıxacaq, səbrsizliklə gözləyirəm.

+2 əjdaha

1. adına başlıq açılmadığına inanmadığım üçün 5-6 dəfə yazdım axtar qutusuna. yox imiş.
yer üzünə demək olar ki hər sahədən, xüsusilə incəsənət və bənzər sahələrdə möhtəşəm insanlar bəxş etmiş avstriyadan olan rejissor. baxmayaraq ki münhendə doğulub. filmoqrafiyası haqqında uzun danışmağa ehtiyac yoxdur, die klavierspielerin* pianoçu , das weisse band* bəyaz lent , amour* amor işte bildiğiniz amor tərcüməyə ehtiyacı olmayan amor və digərləri* onlara mən baxmamışam, amma bunlar garanti , baxın, yaşayın.

+1 əjdaha

4. haneke filmlər adətən eyni templə başlayır və həmin templə də bitir. sonda ola bilər dramatik nəsə olsun amma əksərən belə davam edir. məsələn asghar farhadinin filmləri əsasən sakit templə başlayır. hər şey öz yolunda gedir. filmin ortasında hansısa bir hadisə baş verir və hamının fikri o hadisəyə yönlənir. ancaq haneke filmləri belə deyil. ümumiyyətlə haneke filmlərinə çox soyuqqanlı yanaşır və o yalnız göstərir, danışmır. haneke yuxarı təbəqənin kütlüyünü, özündənrazılığını tənqid edir və heç vaxt güzəştə getmir. 2000-ci ildən etibarən haneke vətənində film çəkmir, səbəb isə faşizm meylli partiyanın lideri yorq hayderin seçkilərdə qələbə qazanmağı olur. və son olaraq "əsas məsələ onda deyil ki, mən zorakılığı necə göstərirəm, mən zorakılığı yox, ona münasibətdə tamaşaçının vəziyyətini özünə göstərirəm". bu cümlə hanekenin bütün yaradıcılığını xarakterizə edir.



hamısını göstər

michael haneke