blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
başlıqdakı bütün entry-ləri böyük həvəs və ümidlə oxuduqdan sonra heç vaxt qız tuta bilməyəcəyimi başa düşməyimə yardımçı olan başlıq.
(baxma: yetim, heç nə, peysərxana.) bir dostum danışdığı söhbətdən sonra nə vaxt avropa deyilsə, ağlıma bu cümlə gəlir. deməli, bu dostumun bir sinif yoldaşı avropada universitet oxuyurmuş. qayıdanda dostum soruşub ki, avropa necə idi. o da qayıdıb ki, yetim, heç nə, peysərxana.
bir qıza podxod eləmək istəyirəm, amma tema tapa bilmirəm həmişəki kimi.
-bir dənə lətifə danışım. rus, erməni, azərbaycanlı olur.
+azərbaycan türkü!!!
məşhur türk şairi necip fazılın 1928-ci ildə şeir həsr etdiyi zad.
şeir isə belədir:
--spoiler--
her kadının bastığı yerde sanki kalbim var,
ruhum ki zevk alır ezilişinden.
ömrümüzün geçtiği yolda bana sorsalar,
gidiyorum bir kadın bacağının peşinden.
bir kadının içinden ağlayışı, gülüşü,
gözlerinden ziyade bacaklarına yakın,
bir lisandır onların duruşu, bükülüşü,
kadınlar! onlar varken konuşmayınız sakın.
ince sütunlardaki ilahi güzelliğe
bacakların ruhudur şekil veren diyorum
bacakları bir kalın örtüde saklı diye
mermerde kalbi çarpan venüs’ü sevmiyorum.
boynuma doladığım güzel putu görseler
insanlar öğrenirdi neye tapacağını.
kör olsam da açılır gözüm, ona sürseler
isa’nın eli diye, bir kadın bacağını.
--spoiler--
hər şeydə sənə oxşamışam, bircə qız tutmaq məsələsində yox. onu da öyrət mənə, başua dönərəm.
(baxma: götəmən)
uşaq vaxtı başım ağrayanda çəkdiyim, amma başağrıma bir xeyri olmayan maz.
hamamda kisevuran, benzindolduran.
bdu-nun təzə korpusunun 10-cu mərtəbəsindəki oğlanlar tualeti.
it dişləməsi, yüksəklikdən yıxılmaq, suda boğulmaq, daşşaqlardan təpik yemək.
tarixdə islamı ilk dəfə rəsmi dövlət dini olaraq qəbul edən qaraxanilərin də məzhəbi hənəfi olmuşdur. qaraxani hökmdarı satuq buğra islamı qəbul edərək özünə əbdürrəhman adını seçmişdir.
ümumilikdə, türk xalqlarının hənəfi məzhəbinə olan marağı imam əbu hənifənin ehtimal olunan türk mənşəyi ilə əlaqələndirilir bəzən.
hənəfilik sünni fiqh məzhəbləri arasında ən liberal və rasional məzhəb kimi qiymətləndirilir. məzhəbin əsas qurucusu imam əzəm əbu hənifə (əsl adı numan ibn sabit) sayılsa da, məzhəbin formalaşmasında, əsas üsullarının tərtib olunmasında tələbələri imam əbu yusif və imam məhəmməd ibn əbu şeybənin də böyük rolu olmuşdur. xüsusilə də imam əbu yusif abbasi xəlifəsinin vəziri olduqdan sonra məzhəb daha da çox yayılmağa başlamışdır. hal-hazırda sünnilərin təxminən 70 %-i hənəfidir. türkiyədə, bosniyada, albaniyada əfqanıstanda, pakistanda, rusiyada, özbəkistan, tacikistandakı müsəlmanlar arasında hənəfi məzhəbi üstünlük təşkil edir. 2007-ci ildən tacikistanın rəsmi məzhəbidir.
hənəfilik öz fiqh üsuluna görə ictihada (alimin ağlı vasitəsilə çıxardığı hökmlər) daha çox önəm verməsi ilə seçilir ki, bu amilə görə də islam aləmində uzun müddət hənəfilərə rəy əhli deyirdilər. hətta imam əbu hənifə ağılla hökm verməkdə o qədər mahir idi ki, imam malik ibn ənəs (4 sünni fiqh məzhəblərindən biri olan malikiyin qurucusu) deyirdi ki, əgər imam əbu hənifə ağacın qızıldan olduğunu desəydi, onu da məntiqi ilə sübut edə bilərdi.
deyəsən özüvü yaxın hiss elədin a.
Deyir, əgər cibdə bir paçka siqaretin varsa, deməli günün elə də pis keçməyib. Babat deyir.
təzə pulla 5 qəpik
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1337
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1344