əvvəla rasim əliyevin cavid hüseynovun qohumları tərəfindən döyülməsi dəqiqləşdirilməyib. bu ehtimaldır. başqa bir ehtimal da var: iyulun 25də jurnalist naməlum şəxslər tərəfindən hədələnib və o, bununla bağlı polisə müraciət edib. bunu da araşdırmaq lazımdır.
ikincisi, əgər həqiqətən də cavid hüseynovun qohumları tərəfindən döyülüb öldürülübsə, soxum belə millət və qardaşlıq təəssübkeşliyinə. millətçi qeyri-millətçini öldürəndə haqq eləmiş olur, ama əksinə olanda cinayət? millətinə inanırsan, qozumaki, məni niyə öldürürsən? çoxdandı ölkədə qəhbəliy baş alıb gedir. jurnalist döyənlərin, yazıçı bıçaqlayanların nəsli kəsilmədikcə bu ölkə yaşanılası yer olmayacaq. sonra da jurnalistlərə ev zad verirsiz. sərbəstlik verin, öldürülməsinin qarşısını alın, eviniz götünüzə girsin.
blok başlıqlarını gizlət
kreuzweg
the suffering of light
the suffering of light
the suffering of light
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
belə bir əsər müəllifini millətçilik (və ya anti-millətçilik), şovinizm (və ya anti-şovinizm), ermənipərəstlik, satqınlıq kimi şeylərdə ittiham etmək boş baş və boş qəlb tələb edir. allahınız olsun, müasir azərbaycan ədəbiyyatında neçə dənə belə kiçik həcmlə böyük hisslər yaşadan hekayə saya bilərsiz? roman ola bilər, amma söhbət sırf hekayədən gedir.
ola bilər
amerikalı küçə fotoqrafı alex webbin fotokitabı
işığın əzabı, iztirabı kimi tərcümə etmək olar. onun yaradıcılığı onsuz da işıq-kölgə və rəng üstündə qurulub, amma bu kitabda saydığım elementlərin mükəmməl işləndiyini görə bilərik. fotolarda dərinlik var. qatlar, laylar var. ön plan, orta plan və arxa plan var. bu planları bir-birinə bağlayan bir element də var. ona görə heç bir qat, lay digərindən əlaqəsiz qalmır.
məsələn, bu foto . bir güzgünün içərisində dərinlik var, bir də fotonun özündə, güzgünün arxasında.
bu fotoda isə xətlər çox mükəmməldi. xaos kimi görünsə də, diqqətlə baxanda bir-birinə istiqamətlənən və bununla da izləyicinin gözlərini avtomatik olaraq, fotonun səthi üzərində gəzdirən xətlər, istiqamətləndirici xətlər görürük.
burda həm rəng elementləri var, həm də bayaqdan haqqında danışdığım dərinlik qatları. çox güclü ön, orta və arxa plan var.
'60cı ildə doğulmuş türk kinorejissor
filmoqrafiyası
1988 - a ay
1999 - kaç para kaç
2004 - korkuyorum anne
2006 - ekimde hiçbir kere (qısa film)
2006 - beş vakit
2008 - hayat var
2010 - kosmos
2013 - jin
2013 - şarkı söyleyen kadınlar
3 filminə baxmışam. hər 3nün ssenarisində ümumi cəhətlər var. məkan çox böyük önəm daşıyır filmlərində. əvvəlcə adama qarışıq kimi gəlir, tuta bilmirsən kim kimdir. ancaq 2ci izləmədə çox şeylərin üstü açılır.
ən çox bəyəndiyim təbii ki, kosmos filmidir. dini-mifoloji göndərmələrlə zəngindir.
dəyişik bir versiyada
latviyada doğulan sovet şahmatçı. hücumun allahı hesab olunur. həqiqətən də elədir. adam bir də görürsən hansısa fiquru qurban verir və 5-10-15 gedişə mat eliyir.
bu şahmat məsələsini garry kasparov, anatoly karpov, ljubomir ljubojevic kimi böyük şahmat ustadları həll edə bilməyim, amma tal edib.
dünən nəticələri açıqlandı
mükafatlar:
palme d'or – dheepan (rej jacques audiard)
grand prix – son of saul (rej laszlo nemes)
ən yaxşı rejissor işi – hou hsiao-hsien ( the assassin filminə görə)
ən yaxşı ssenari – chronic (rej michel franco)
ən yaxşı aktrisa – rooney mara (carol filminə görə) və emmanuelle bercot ( mon roi filminə görə)
ən yaxşı aktyor – vincent lindon ( la loi du marche filminə görə)
jüri mükafatı – the lobster (rej yorgos lanthimos)
acun demiş, inanılır gibi değil
bu xəbəri dostumdan eşidəndə ağlıma hər şeydən əvvəl alber kamyunun bu sözü gəldi: "bir ölkədə insanların necə yaşadığını bilmək üçün orda insanların necə öldüyünə baxın"
azərbaycanda sosial həyatın hansı vəziyyətdə olmasını ən kiçik detallarına qədər göstərən bir hadisədir. deyə bilərsiz ki, nə qədər qəddar bir cinayət olsa da, bir hadisə ilə bütöv bir xalqı niyə müqayisə edəsən. amma məsələni bir az ətraflı, bir az dərindən düşünəndə görürsən ki, həqiqətən kamyunun sözü yerinə düşür.
azərbaycanda bir qaqaşın sevgisi ancaq belə ola bilər. ağ atlı oğlanı gözləmək bizim kimi üçüncü dünya ölkəsinin millətinə xas ola bilər.
mən həqiqətən dəhşətə gəlirəm. ona görə fikrimi cəmləyib içimdəkini deyə bilmirəm
məhz bu bəyin sayəsində elə düşünürəm ki, sırf müharibə fotosu (hansı ki, qızğın döyüşü təsvir edir) ağ-qara çəkilməlidi. ağ-qara sanki daha dramatikləşdirir. rənglilər fikri yayındırır, həm də müharibə ağ-qaradı, şahmatdakı müharibə kimi. ağ-qara daha hissiyyatlıdı. ağ-qara müharibə fotosuna içdən-içə üzülə bilirsən, amma rəngli fotolara sanki status yazmaqçün üzülürsən
nəhayət ki, jüri heyəti açıqlandı *
pah!
-*
coen qardaşları - heyətin prezidentləri
rossy de palma - aktrisa (ispaniya)
sophie marceau - aktrisa, rejissor (fransa)
sienna miller - aktrisa (ingiltərə)
rokia traore - bəstəkar, müğənni (mali)
guillermo del toro - rejissor, ssenarist, prodüser (meksika)
xavier dolan - rejissor, ssenarist, aktyor (kanada)
jake gyllenhaal - aktyor (abş)
indi də səbirsizliklə filmlərin adlarını gözləyirik
bu gün doğum gününü qeyd edən yazar. təbriklər! -*
filmlərində aktyor və aktrisalarına durmadan siqaret çəkdirən adam. onun sayəsində elə bilirəm ki, bütün fin qadınları kati outinenə oxşayırlar. onun filmləri sayəsində elə güman eləyirəm ki, finlandiyada hamı hissiyyatsız, mimikasız və jestikasızdı. amk, adam sevinməyini, ya kədərlənməyini nəyləsə göstərməz?
gözəl rejissordu, böyük ustaddı.
abbas kiarostaminin ən məşhur filmlərindən biri.
(bax: bad ma ra khahad bord)
bir abbas kiarostami filmi. şeir kimi filmdi. zatən füruğ fərruxzadın şeirlərindən təsirlənib çəkilib. adını da onun şeirindən götürüb: "külək bizi sovuracaq"
iranın tarlalarının, çöllünün gözəlliyinə söz ola bilməz. ilk səhnədə yolun görüntüsü və bir ağaca istinad edərək yolu axtarma cəhdi mənə nədənsə elə kiyarüstəminin taste of cherry filminə bir göndərmə olduğu fikrini yaratdı, amma sonra niyəsə vaz keçdim bu fikirdən.
baxıb rahatlıq tapacağınız filmlərdəndir.
(bax: the wind will carry us)
bir məsələni demək istiyirəm. harda yazacağımı bilmirəm deyə elə bu başlıqda yazıram.
bakıda sumqayıta getmək üçün 20 qəpiyi sumqayıtlılar istəmir, bakılılar istəyir. bəs onda sumqayıtda niyə bakıya getməkçün 20 qəpik istəyən yoxdu? sumqayıtdan bakıya gedən adam yolunun hesabını bilir. bakıda mən elə dilənçilər görmüşəm ki... *
inanmayan üçün çerez var-yox söyüşü and içə bilərəm ki
boğazında əqrəb tatusu, çox səliqəli, dəbli, dirsəyi yamaqlı (u:dəbə uyğun yamaq) pencək geyinmiş bir qaqaş oğlanları bir-bir qırağa çəkib pul dilənirdi. sumqayıtda belə şeyi görməzsən. sumqayıtda pul dilənmək bu cür olmur. burda pulu ya dilənçi kökündə görünüb istəyirlər, ya da səni qırağa çəkib soxub puluvu alırlar. yoxsa bakıdakı kimi 200 manatlıq geyimlə 20 qəpik istəmirlər.
bakının dilənçiləri də özü kimi ikiüzlü, abırdan-həyadan uzaqdı.
tanım: aparılması vacib müqayisələrdən biridi bakı vs sumqayıt
2ci sezonunun ilk tease-i yayılan, içi mən qarışıq çoxlarının gözlədiyi serial. deyirlər bu sezon hər şey olacaq bölümlərdə. aktyor heyəti də tamamilə dəyişdirilib elan edildiyi kimi
(bax: amator)
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343