bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

Son yazılanlar









geriyə qayıtmayan binamus


576   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
ateistlərin müsəlmanlardan keyfiyyətsiz olması

bütün dünyaya yayılmış, bir zamanlar islamı yaymaq adıyla nə qədər torpaqları işğal etmiş, hər iki metrdən bir məscid tikip, gündə 5 dəfə əzan verib səslərini hər kəsə duyuran, kitaplar yazıb, qazetlər və internet səhifələri ilə insanları islama çağıran müsəlmanlar indi qalxıb athesim təbliğ edən atheistlərə "atheistsən get sikdir, atheistliyini elə də. daha niyə səhifə açıb mənim dinimə, inancıma, kitabıma namazıma söz atırsan? səni nə sikir mən namaz qılanda?" deməsi ilə onsuzda öz keyfiyyətlərini, ağıl səviyyələrini, kimin cahil kamil olmadığını açıq aydın sərgiləmiş olurlar zatən.

təbii ki, sözüm bura girib cahil - cahil * göt - göt danışan müsəlmanlaradı. normal insaniyətə sahib müsəlmanlar da var ki, onlara canımız qurban.

shia

bu entry`sində aqşin kimi bir xiyarın və elə hər yeniyetmənin yaza biləcəyi bir şeiri yalnızlıq simvolu kimi göstərməsi bəlli edir ki, yazarımız ikinci yeni axımından xəbərsizdir. özdemir asaf turgut uyar, cemal süreya, edip cansever ahmed arif kimi yazarları bir kənara qoyub yalnızlığı " yalnızlıq sözünü aqşin yenisey kimi ifadə edən insan tanımıram." demək günahdı qardaş. lap elə uzağa getmədən mikayl müşviq i belə misal gətirə bilərəm sənə. allahın cəmil salmanov u belə aqşindən daha yaxşı təsvir edir yalnızlığı. * glş

yalnızlıq

həyatımı elə bir düzənə soxmuşdum ki, ikinci bir adama ehtiyacım yox idi. normal idi hər şey. hər şey axarında gedirdi və o ikincinin yoxluğunu hiss edəcək hissiyat orqanlarımdan hələ bir hiss xəbəri yox idi. ta ki, may ayında ilk sevgimin mənə zəng edib, mənimlə görüşmək istəməsinə qədər.

nə edəcəyimi bilmirdim, getmək ya getməmək ikisi də əlimdə idi amma zatən qız mənim onu sevdiyimi bilmir, özüm özümə "sadəcə neçə illik dostu ilə görüşmək istəyən bir qızdı, burda həyəcanlanacaq bir şey yoxdu, qorxma" deyib onunla görüşdüm.
ilk görüş axşamında "niyə indiyə kimi səni görə bilməmişəm, kaş ki, daha öncədən görüşsəydik səninlə" deməsiylə yenidən havalara girdim.
belə bir neçə görüşdən sonra aqa, tamamən bir birimizdən xoşlandığımızı bir birimizə bəlli etməyə başlamışdıq, sadəcə münasibətin adını qoymaq qalmışdı və mən bunu etmək istəmirdim. ümumiyyətlə sevgili olmaq, məsuliyətdir və mənə görə deyil, belə daha rahat idi, ayrılma uzaqlaşma təhlükəsi daha az idi və bir dostun bir dostdan incimə ehtimalı, bir sevgilidən daha az olur. özünə də demişdim bunu, razılaşmışdı. heç kəs bilmədən yaşayacaqdıq sevgimizi guya.
bir müddət sonra soyuqluq hiss eləməyə başladım. görüşlərin ardı kəsildi, gündəlik danışmalar yox dərəcəsinə endi, "canım, cicimlər" yerini "hə, yoxlar" ilə dəyişdi və mən itirəcəyimdən qorxaraq ilk görüş günümdə "mənə sevgililik təklifin hələ də qüvvədədirsə, qəbul edirəm" dedim.belə baya sevincək olmuşdu.
çox demirəm 1 ay içində dediyim oldu, davalar, qısqanclıqlar falan filan deyərkən, bir də baxdıq ki, biz comolunqmadayıq, sevgimiz əsabi kəf dağında.
nə isə, ilk önünə çıxan xiyarla sevgili oldu və məni tərk etdi.
ondan ayrı qaldığım 5 ay, yaşadım mı, yaşamadım mı bəlli deyil. düşünsənizə 5 il birini sevəsən və bu sevdiyin ən yaxınında olan adamalardan biri ola və bunu ona demiyəsən. hər sevgilisi olanda gəlib sənə danışsın, hər sevgilisindən ayrılanda gəlib sənin çiynində ağlasın və sən o hisslərini yavaş yavaş əzə əzə püre elə mına qoyum.
ağrısına, yalnızlığına alışmağa başlamışdım, o qədər gözəl hiss idi ki, heç nəyə dəyişmək istəməzdim. geyim tərzimə, yaşamıma hər şeyimə təsir eləmişdi. şeirlərim daha bir olğunlaşmışdı, hətta məni adam yerinə qoymayanlar, sosial şəbəkələrdə dostluq atıb şeirlərimi oxumaq üçün link istəyirdilər. egomun partlama yaşadığı dövrlər idi də deyə bilərik.

tam 6 aydan sonra o sevgilisindən ayrıldı. mənə yazdı, görüşmək istədiyini dedi və görüşdük. mənə emrah serbes in erken kaybedenler kitabını hədiyyə etdi. içində bir not yazıb qoymuşdu.

"bu kitabı iki dəfə oxudum. bəzi şeyləri insan bir dəfə yaşamaqla anlamır. bəzən dadı damağında qalır. bəzən də yenə yaşamaq istəyirsən amma olmur. olmamasında deyil də, birinci dəfə axmaqlıq edib itirdiyinə peşman olursan. bu vərəqin rəngi yaşıldı, yəqinki sən bunu qırmızı görürsən. mən səni bir dəfə yaşamadım, çox yaşadım amma yanındaykən bir başqa yaşadım. öpdüm qəlbindən"

yenə də həmişə olduğu kimi göt etməyi bacarmışdı. onun verdiyi ağrı, yalnızlıq elə ilahi bir şey idi ki, gəlib məndən elədiklərinə görə üzr istəməsi, onun ağrısını, həsrətini gözümdə heçə salmışdı. nə bilim çaşqınlıq içindəydim. hətta bu dəqiqə də eyni vəziyyətdəyəm. abi həyatımı adadığım bir şeyi əlimdən aldı, ayrılarkən dedikləri, mənə xəyanətindən sonra yenidən qürurumu ayağımın altına alıb sevgilimi olsam? yoxsa əlində ovcunda bir dərdi olmayan, yaza bilməyən şair kimi mi qalsam? deyə düşünürdüm. onun ağrısı həyatım idi, elə bir ağrı idi ki, onun özü belə gəlsə o ağrını dindirməyə bəs eləməzdi amma gəlib belə üzr istəməsi, o ağrını da məni də zəif qıldı.

bunu niyə yazdığımı bilmirəm amma ümumiyyətlə itirmək istəmədiyim halldır. daha dolğun olduğum, yazmağa doyabilmədiyim, yazdıqca yazmaq istəyimin gəldiyi, başımın rahat olduğu, canımın istədiyini edə bildiyim andır.

burdan qubadlıya qədər gedən adam

#100034

3. nəsil çok bozdu mu demək istəyirsən a bəy? * glş

amma həqiqətən razıyam, hətta bu səbəbdən neçə ay sözlüyə girməmişdim. bir də gəlib gördüm ki, 2. nəsil filan var və reytinq cədvəlində işi gücü məzə olan yazarlar atlayıb keçmiş, mən isə 13 min reytinqdə sonları boylamışam. sonra dedim belə olmaz * glş

sözaltı istifadəçilərin sayının az olma səbəbi

ağalar sözlükdə mövzu üzərində dava edib, sözlükdən özünüzü soyutmaqdansa, sadəcə müzakirə etməklə sözlük canlılığını qorumaq olar.

sözlük yazarları bir də ego yarışına girməyib, həqiqətən də yazılan entry'ə laiq olduğu dəyəri verməsi, sözlükdə sadəcə məzələnmək üstünə yönəlməməsi, fikirlərini daha dolğun ifadə edib səbirsizlik etməməsi, yazara yönəlik təhqirlərdən istifadə etməyib, hər kəsin fikrinə hörmətlə yanaşması və sözlüyə sadəcə oxumaq üçün girib, fikrini bizimlə bölüşməməzlik etməmələri sözlüyün canlanmasına böyük qatdısı olar.

bu sözlük bizimdirsə, sahib çıxaq.

(baxma: mehribanlıq səadətdir)
(baxma: gəlin dostlar deyək, gülək)
(baxma: biz mehriban ailəyik)

shia

xoş gəlib, səfa gətirən 3. nəsil sözlük yazarı.

sözlük haqqında yazdıqlarında bir xeyli imla, orfoqrafik xətalar olsa da məsələnin məğzində bir xəta yoxdu. yazımına fikir ver və həvəsini heç nəyin qırmasına imkan vermədən yazmağa davam elə. bir iki dənə sənin kimi sözlük aşiqi olsa, basılmaz sözaltı.

əlinə qurban, yaz ağa.

əsl islam bu deyil

əsl islam budur, sizin görmək istədiyiniz islam bu deyil. çünki əqidə olaraq bir asılılıq var, və ondan qopa bilmədiyinizə görə əsl islamın səhvlərini gördükcə, inanmaq, qəbul etmək istəmirsiz və bunun nəticəsində bu dəqiqə olan islamı bəyənməyib inkar edirsiz. islam, 610 cu ildə də belə idi, elə indi də. deməli ya həqiqi əsl islam söhbəti yalandır, ya da peyğəmbər etkisiz eleman olub.

qaldı ki, desinformasiyadan danışanlar, niyə özünüzün yanıldığınızı düşünmürsüz də, ağıllı dediyiniz adamın yanıldığını düşünürsüz. adam bu qədər ağıllıdırsa bəlkə elə o düz deyir? əgər siz yanıldığınızı qəbul etmirsinizsə, və siz də onun kimi özünüzü ağıllı bilib, dəyişməyəcək fikrinizin arxası ilə gedəcəksinizsə, niyə ondan yanıldığını qəbul etməsini istəyirsiniz. və bir də dediyiniz adam da sözlüyün ən baba igidlərindəndi. utanırıq, biz də utanırıq.

elmin təməli islam alimləri ilə atılıbmış. misirllilər eramızdan əvvəl cərrahiyə əməliyyatları və mumyalama edirmişlər ki, bunların hamısı hamımızın oxuduğu 6 cı sinif qədim dünya tarixi kitabında yazır. yazılı kitab deyilən bir şeyin özü belə yəni, yazmağın belə elmdən gəlməsinə rəğmən hələ də elm dindən gəlib deməyiniz də bir başqa kafadır ki, ora heç girməyəcəm.

hə, bir də, biz yazdıqlarımızı ordan burdan gördüyümüz ateist söhbətlərindən yazmırıq. ən azından mən belə etmirəm. heç özüm də atheist deyiləm. quranı 3 dəfə oxumuşam, hətta 2 ay öncə bitirdim. tövratı da oxumuşam, incili də ki, bunlar da nağıldan başqa bir şey deyildi. düzdü quran onlardan daha məntiqlidi amma məntiqə görə bir din seçərəmsə buddismi seçərdim. buddanın sözləri yanında quran sinifdən xaric oxu kimi bir şeydir. belə.

və bir də təbii ki, bu da şüur altı bir şey olduğuna görə sizi də günahlandırmaq nə dərəcədə düzgündür o da müzakirə olunacaq mövzudu.

hörmətlər,

h.o.s.t. alliance

sevimlimiz, sevimliniz cem yılmazın etdiyi kimi, publikaya oynayıb, "vəcimə deyil xaç ya minara", "əgər həyat imtahamsa niyə olmur seminar, leksiya?", "mən lap girsəmdə cənnətə, o da olacaq qiyabi", "danışma, sus, onlar başa düşməz səni, bizim öz fikirlərimiz, onların öz prinsipləri", "beş ferqli barmaq ama, yumruq birdi", "nəyə gərəkdi rəngli əskilər və himnlər, nəyə gərəkdi irqçilik? fərqli eyni dinlər?", "bir nəfər öldürən qatil, yüz nəfər öldürənlər qəhrəmandı", "cəmiyətin çəkiciylə qırdığın arzuların", "taxtın üstü asılı qılınclar buna ürək gərəkdi", "həyatın qanunları yazılırdı güclülərnən", "boş inamların, savabları da boş, allahları da daş" "gah nala gah mıxa vururuqsa bəs necə olur ki, günü gündən ordumuz artır" - kimi sözlərlə görüşlərini ortaya qoyub, altdan altdan sözünü soxmuş adamlardır.

düzdü qısa qapanma albomundan sonra mən də dinləmirdim amma adamlar vaxtında nə isə etmək istəyiblər və olmayıb. hansısa mahnısında da deyirdi ki, bizi anlamadılar falan filan, son çıxanda. yəni ittiham eləmək çox asandı, bircə dəfə oturub ciddi fikirləşmək lazımdır.

müdafiyə etməyimin səbəbi, boş - boş şeylərlə ittiham olunan adamları tanımağımdan irəli gəlir. hamısı ilə oturub söhbət etmişliyim var. yəni bilmədiyiniz şey haqqında, ya da anlamadığınız şey haqqında məzə tutmaqdansa, qəbul etmədiyinizi, bəyənmədiyinizi desəz daha məqsədə uyğun olar, çünki o şeyi sonradan anlayıb elədiyiniz boş zarafatlara görə utanmaq da var.

hər nə qədər bəyənməsəniz belə o qədər adam onlardan mübarizə etməyi öyrənib, siyasətə girişib, sorğulayıb, gözü açılıb. məsələn biri elə mən. * yuxarda yazdığım entryini oxusaz anlayarsız. . indi gələk o məzələnənlərə; siz nə pox yemisiz?

(baxma: yargısız infaz)
(baxma: klaviatura arxası qəhrəmanlıq)
(baxma: boş boş danışmaq)

the drunken duck pub

100 də doxsan azərbaycab publarında olduğu kimi havalandırmaya sahib olmayan amma havalandırma sistemi olmamasına rəğmən, bu dəqiqə bakıda ən rahat olduğum publardandır özləri. mız qoymaqdansa qədrini bilin, gedin için, çəkin, əylənin.

əla playlistləri də var, pivə də 1 manatdı. daha nə istəyirsiz?

salak

üstünə çox gedildiyini düşündüyüm yazar. yazarın fikirlərində bir səhvlik görüb, bunu mesaj bölməsində həll etməyib, nickaltısını açaraq, burada o səhvlərini * hər nə qədərdə səhv olduğu daha açıqlanmayıb, çünki heç kim mənbə ilə danışmır. hərkəsin önündə üzünə yazaraq ego tətmin etməyə çalışan egoist, populist yazarların hədəfinə tuş gəlmiş yeni 3. nəsil umbay.

manıs, canını sıxma. məlumat paylaşmağa davam et və kim nə deyirsə desin, sazan kimi atlama və məsələlərini mesajlarda həll etməyə çalış ki, nickaltın belə pis təəsuratlarla dolmasın. bir yazarın nickaltısı "umbay" sözü ilə açılırsa bu heç yaxşıya əlamət deyil. hələ 3. nəsildirsə.

davam elə, həvəsini qırma, digər yazarlara * əsasən 1. nəsillərə, sən bu əziklərə baxma * glş baxıb daha yaxşı yazmağa çalış.

allahın varlığının sübutları

(youtube: )


yuxarda paylaşdığım videonun axarı ilə getsəz, bir neçə dənə bu tipli videolar var youtube kanallarında. abi, adamlar o qədər gözəl qoruma tapıblar ki. toplayıb gəncləri başına, səmimi, zarafatlarla elə danışır ki, hamısını özlərindən əsir edirlər. hətta bu qədər də deyim ki, ordan burdan oxuma ilə ateist olmuş arxadaşlarımız, bunu izləyib imana belə gələ bilər.

adam deyir ki; heç kim mənə yerin çəkicilik qüvvəsinin olduğunu isbat edə bilməz. alma ağacdan yerə düşür və materialist qardaşımız deyir ki, bu yerin çəkicilik qüvvəsidi - deyir - hardan bilirsən? görürsən mi? bəlkə göyün iticilik qüvvəsidi? bunu kim isbat eliyə bilər mənə? o yazdığın düsturlara inanmağa niyə məcburam ki?
yağış yerə düşür və siz deyirsiz ki, yer çəkdi. biz deyirik ki, mələklər yağdırdı. bunun arasındakı fərqi göstərə bilərsiz? isbat edə bilərsiz? sizin dediyiniz yalan deyil də, bizim dediyimiz yalandır?

bir baxımdan adamın dediklərində həqiqət var. teorilər və ya hər hansı bir kimyasal prosesi siz elimi açıqlama verirsiz onlar da bayağı dildə, mitolojik nə bilim əfsanəvi belə nağılvari cavablar verirlər. amma nəticə olaraq eyni mənanı ifadə edir. düzdü materialism hər baxımdan dindən daha üstündür. çünki, bütün bu gördüyümüz texnologiya falan filan quranın tövradın və ya hər hansı bir dini kitabın, dinin əsasında ortaya çıxmıyıb.

indi gələk quran və ya tövrad kimi kitablara yuxarda nədən haqq qazandırdığıma. onsuzda bu kitabların hamısı bilim üstünə qurulu bir şey olduğu üçün onların içində də haqqlı söhbətlərin olması qaçınılmazdı * glş .

indi bir az da başınızı qarışdırım ki, əslində sözüm özünə ateist deyib ordan burdan oxuma ateistkalaradır. hə bir də, quran oxumadan müsəlman olanlara ilişilməsinə bənzəyir bu da. hər nə isə. bir müsəlman deyir ki, hər şeyi allah yaratdı və buna inanır, bir ateist də nəzəriyələr falan filan qoyur ortaya deyir ki, allah yaratmadı, və buna inanır. e abi, ikisinin də sonu gəlib inanca bağlanırsa daha nəyin davasını edirsiz? * glş

bax bu söhbət belə o oxuma ateistkaları ateismdən çıxara bilər. * glş ən gözəli siz özünüzə aqnostik deyin.

bu boyda yazını niyə yazdığımı da bilmirəm. indi bir - iki tip giribi oxuyub, məni müsəlman zad çıxarmasın deyə deyim ki; xas apateist`əm sadəcə, səhər - səhər oyanıb o dini söhbətləri eşitdim, dedim girib bir az baş qarışdırım, görək kimin imansızlığı tamdı. * glş

turgut uyar

1927 ci ildə ankara doğulmuş məşhur şair ikinci yeni axımının öncül şairlərindən biri və mənim ən sevdiyim şairdir.
ilk dəfə 18 yaşında evlənən və 3 uşaq atası olan turgut uyar 1966 cı ildə istanbula gəlir və burada cemal süreya `nın keçmiş sevgilisi olan tomiris uyar `la tanış olur. bir dönəm şeirlərlə məktublaşdıqdan sonra bu məktublaşmanın sonu evliliyə gətirib çıxarır.
turgut uyarın ilk şeir 1947 ci ildə " yenigün dərgisi`də " yayınlanmışdır.
1949 cu ildə ilk kitabı olan " arz-ı hal " kitabını yayımlayır və bundan sonra 1952 ci ildə " türkiyem " , 1959 cu ildə " dünyanın en güzel arabistanı ", 1962 ci ildə " tütünler islak ", 1968 ci ildə " her pazartesi " , 1970 ci ildə " divan ", 1974 cü ildə " toplandılar " və son olaraq 1982 ci ildə " kayayı delen incir " kitabını nəşr etdirir.
bundan sonra şair 1985 ci ildə istanbulda dünyasını dəyişir.

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1337


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1344