29. chuck palahniuk tərəfindən yazılmış, david fincher rejissorluğuyla filmi çəkilmiş roman.
əvvəlcə romanla bağlı yazım. 1962 təvəllüdlü chuck palahniuk, freightliner adlı bir şirkətdə avtomobil təmir edərək az-çox qazanıb dolandığı bir vaxtda (chuck'ın burda çak-çuku da olurmuş) , 1996'da dostlarıyla birlikdə davam etdiyi bir ədəbiyyat qrupu çərçivəsində project mayhem (qalmaqal proyekti) adlı qısa hekayəni yazıb. sonra deyib, "bu hekayə olaraq qalmamalıdır" və bu hekayəni döyüş klubu romanına çevirib. belə bir əsəri yazmağına səbəb isə budur:
bir əyləncə zamanı davaya düşür chuck. vırıb ağzın burnun dağıdırlar. işə bu yaralarla gələn chuck ona heç kəsin bir ovuc da olsun qoz vermədiklərinə fikir verir. hamı ondan çəkinir. heç kəs onla danışmır. lampoçka yanır və bu əsər yazılır.
indi isə film haqqında:
film david fincher tərəfindən 1999-cu ildə 63 milyon dollar büdcəylə çəkilib. 101 milyona yaxın gəlir əldə edib. baş rollarda brad pitt, edward norton və helena bonham carter oynamış, eyni zamanda jared leto və meat loaf da rol almışdır. oskara (2000) ancaq "ən yaxşı səs effektləri" mükafatına namizəd olmuşdur. 2001 mtv film mükafatlarında "ən yaxşı döyüş səhnəsi" mükafatını almağa isə edward nortonun özünü döydüyü səhnə ilə haqq qazanmışdır.
mənim çox təəssüf ki, 2il əvvələ qədər önmühakimələrimə görə sırf tipik döyüş filmi bilərək izləmədiyim gözəl bir film. filmi 7dəfə, kitabı isə 2dəfə bitirmişəm. izləməyən varsa izləməyini şiddətlə tövsiyə edirəm.
getdiyiniz idman salonları kişi kimi görünməyə çalışan adamlarla doludur: sanki kişi olmaq, bir heykeltaraşın ya da sənət rejissorunun söylədiyi kimi görünməkmiş kimi. tylerin dediyi kimi: məsələ şişkin görünməksə, sufledə şişkin görünər. mənim atam heç universitetə getməmiş olduğundan, mənim universitetə
getməm çox əhəmiyyətli idi. universitet bitincə şəhərlerarası telefonda ona dedim ki, indi nə olacaq? atamın bir fikri yox idi. bir iş tapıb iyirmi iki yaşına girdiyimdə, yenə şəhərlerarası telefonda ona soruşdum: indi nə olacaq? atamın yenə bir fikri yox idi: olmadığı üçün də dedi ki, evlən. otuz yaşında bir oğlan uşağıyam və
bir başqa qadının axtardığım cavab olduğundan heç əmin deyiləm.
5. "bir filme bir defe, maximum iki defe baxılar" fikrimi sındıran, son saydığımda 10defe baxdığım, türkce dublyajının repliklerini ezberlediyim, hele de niye bu qeder sevdiyimi anlamadığım film.
brad pittin çox yaxşı aktyor olduğunu, chuk palahniukun "kullanışlı bilgilere sahip" biri olduğunu düşündüren kino.
marla singeri, tyler durdeni ayrı bir efsanedir, onsuz da.
21. overratedin overratedi film. brad pittin yerinə eybəcər bir aktyor çəkilsəydi bu qədər şişirdilməzdi. filmin mesajı da qeyri-real, utopik fikirlərdən ibarətdi. belə baxmaq olar normal vaxt keçirtmək üçün pis deyil lakin durub həyat fəlsəfəsi etmək lazım dəyil.
24. sözlük yazarları əsəbləşməsin deyə haqqında ancaq müsbət şeylər yazmalı olduğumuz film. sikdir də tikdir də gijdillax sənnən soruşacam nəyi bəyənirəm nəyi yox
43. Hər kəsin bəyəndiyi, mən isə sevmədiyim David Fincher filmi. Çak Palanikin eyniadlı əsəri əsasında ekranlaşdırırmışdı. Uzun sürən məsləhətlərdən sonra vaxtımı ayırıb izlədim. Bəlkə, o dövr üçün möhtəşəm sayıla bilər, ancaq filmin abartılacaq bir yanı yoxdur. 25-ci kadrlarla bol bir filmdir.
25. təsirində qalıb özümü edward norton kimi hiss etdirən film, chuk palaniuku mənə tanıdan film. və həmişə marla kimi bir qızın qabağıma çıxması ümidini məndə yaşadan film.
20.overrated filmlərdən daha biri. verdiyi mesajları, maraqlı dialoqları filan hamısı yadımdadır amma bu filmin oskara layiq olduğu anlamına gəlmir. filmdə yaxşı doldurulmamış boşluqlar var idi, elə o boşluqlar filmi ideya olaraq gözəl, rejissor işi baxımından hiss olunacaq qədər kasıb göstərir.
44. eləmədim tənbəllik oturub gecənin bir aləmi işimin gücümün ən sıx vaxtında kinoya baxdım. superdimi? yox. zəifdimi? o da yox. ortabab bir filmdir. yəni həqiqətən nəsə bir effekt buraxmadı. film camiyasında amma bu filmi tərifləməsən adamı söyüşqabı edərlər.
sadəcə kinoda bir ana fikir var. sistem. sistemə qalib gəlmək üçün eynən sistemin özü olub, özün özünü məhv etməlisən. ona görə şizofren olan baş rol qəhrəmanı öz xəstəliyinə qalib gəlmək üçün axırda özünü öldürür. eyni ilə matrix filmindəki kimi neo sonda agent adam smith-i öz bədəninə buraxır və ikisi birlikdə məhv olur. bir də günümüzün şablonlaşmış, modern dünyanın rutininə çevrilmiş həyat tərzi düşüncələr tənqid olunur. ümumi sistemə qarşı mübarizə.
pis film deyil, əsla. amma bəh-bəhlə süfrəyə veriləsi də yemək deyil də. bir dəfə dadına baxdın bəsdi.
22. overrated saydığım film. film yaxşıdı, gözəldi, mesajları çoxdu amma top 250-də 8.9 xalnan ilk 10luqda olmağa layiq olmayan filmdir. saysan 100 dənə ondan daha yaxşı film var orada.
46. oha dünən mən də baxdım bu filmə təsadüfə bax. filmi bəyəndinmi deyə soruşsanız bu adamların durduq yerə bir-birlərin döyməsi mənasız gəldi mənə, ən bəyəndiyim 2 səhnə var biri Tyler Durden'in mağaza işlədən qaqaşa silah çəkib xəyallarının dalıyca qaçmağa təşvik etməsi digəri isə seks səhnəsi idi.
47. Edward Nortonun oynadığı personajın adının olmadığı film. Mən özüm adını Feriha qoydum.
Bu arada, adsızinsan öz nickini bu personajdan almış ola bilər. Elədirsə və sözlüyün fight club'nı qurubsa bizi də dəvət eləsin, söz, heç kimə deməyəcəyik
36.brad pitt və edward norton'un başrollarda oynadığı film. film chuck palahniuk'un eyni adlı əsərindən ilham alınaraq çəkilib. əlbbəttə film ilə kitab arasında bir sıra fərqlər var. ama deyinmək istədiyim mövzu tamamilə başqadır.
hal-hazırda kimlə fight club haqqında danışsaq yəqinki hərkəs eyni və şablon cümlələri quracaq.
necəki : "sistemi yerdən yerə vurur, möhtəşəmdi." , "həyatımız boyu nə qədər mənasız şey almışıq indi başa düşdüm." , "film həyatımı dəyişdi.". və yaxud yuxarıdakı kimi: "tüketim kültürünün tabutuna çivi çakmış bir kitap ve ondan üretilmiş sinema filmidir.". cümlənin birinci hissəsi ilə razılaşıram amma ikinci hissəsi ilə heç cür...
fight club insanların gündəlik həyatlarındakı çətinliklərə dözmələri üçün çəkilmiş bir filmdir. əsas hədəf cəmiyyətin manipulyasiyasıdır. film sistemi tənqid edir, düzdür, ama sonda heç bir həll sunmadan bitir. içərisinə bir neçə atraksiyon səhnəsi də əlavə edilir. belə filmlər insanların sistemə daha az baş qaldırmasına səbəb olur. diqqətlə fikir versəniz matrix də bu filmlərdəndir.
ayrıca filmə baxdıqdan sonra fight club rəsimli çanta, dəftər, t-shirt almaq üçün bir-biri ilə yarışan insanlar var idi. filmdə nə anlatılırdı, siz nə başa düşdünüz?! hanı bəs sistem tənqidi, hanı bəs istehlak mədəniyyətinə ağır zərbə?!
43 saniyədə pause verib şəklə baxın 1 saniyəliy bir şəkil çıxır ortalığa. kinosuna baxanda da ona fikir vermişdim, həmişə qaranlıq qalıb o söhbət, nəyi isə başa salmağa çalışmışdılar, yoxsa, bizimlə məzələniblər.
not: videoda görəcəyiviz şəkil pornografik şəkildi, yanıvızda heç kəs olmayanda baxmağıvızı
məsəhət görürəm.
edit: 3 bakal deyə yazar bunun açıqlamasını vermişdir. filmdə olan ana qəhrəman əvvəllər filmlərə pornografik şəkillər qoymaqda çalışırmış ( brad pitt ) sondakı o şəkildə buna bir işarədi.
30. david fincher-in şah əsəri. çəkildiyi dövrdə birmənalı qarşəlanmayan film illər sonra klassiklərdən olur. filmdə brad pitt-lə edward norton-un eyni insan olmasına dair xırda ipucları görə bilərsiz. məsələn avtobusdan düşəndə yalnız norton pul verir. maşına sağ tərəfdən minən norton sol tərəfdən düşür və s. filmdə bir anlıq görünən onlarla xəyali görüntü də var. bunların hamsı etik deyil.
33. rus dilindən azərbaycan dilinə tərcümə edəndə içkili olublar ya internet gedib gəlib nədəndi kitabın adını döyüşçü klubu qoyublar. döyüş klubu yazsanız daha sadə və asand olmazdımı, a insafsızlar?
9. hal hazırda hansı poxun içində eşələndiyimizi göstərən bir filmdir.insanın donuz kimi yeyib sıçdığını özünə hörmət qoymadığını göstərir.ümumiyyətlə bir filmdən gözlədiyimizdən çox mesaj verir.hər dialoqlarında yüzlərlə fikir yatır.hər bir insanın içində bir əjdaha yatdığını da göstərir.gündəlik iş həyatı,stress,əsəb, müdirin baş beyn sikici dialoqları bir gözəl görünən ancaq insan həyatından önəmli olmayan mebel dəsti üçün insanın canı çıxana qədər bu sadalananlara qatlanması.yaşadığımız dövrdə necə poxdan iqtisadi və sosyal həyatın olduğunu göstərir.oskar mükafatına laiq görülməməsi məlumdur artıq
38. nəhəng bir sistem tənqidi olmaqla birlikdə bunu sistemin ta özünü istifadə etmişdir. david fincher ın brad və edward ı bir araya gətirdiyi yeganə kinosu mərasimidir.
15. həyatıma yön verən filmlərdəndir deyə bilərəm.sonda david fincher reizin bilinçaltı işləməsi ləzzət vermişdir.o məşhur soundtrackə isə söz yoxdur yalnız placebonun ifasında bir başqadır
4. mene ele gelir ki, brad pitt bir çox filmde eyni ukala roluyu oynuyur, neceki burda. qeyri deqiq bir menbeden aldigim melumata göre filme oscarın verilmeme sebebi sonra banka binalarının yeni amerika sisteminin uçurulmasıdır.
16. 18 yaşlı oğlanların baxaraq orqazm olduğu kitabı özündən də pox gündə olan filmdir. çünki işlənmiş və qərbə yaraşmayan mövzudu.
(baxma: bəzənmiş meymun)
13. soxdum təriflədiyiniz filmə,psixologiyamı göt gününə salan filmlərdəndi.
lom kimi fikirləşirdim ki bu adamlar döyüş klubunun necə yarandığını düşünürlər?
özet: yapacağınız filmi sikeyim ben bollywood`a gidiyorum
49. ən az kitabı qədər gözəl olan film, orjinalına çata bilmiş tək filmdir gözümdə.film ilə kitab sanki birbirini tamamlayır, biri olmasa əsər yarımçıq qalarmış kimi.rejissor işi isə mükəmməldir, heç bir şey anlatmasa idi belə sırf kinematoqrafiyası üçün izləyərdim.tək mənfi cəhəti isa ikinci hissəsinin çox tez keçməyi və hara gəldik aq dedirtməyidir