bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

19 yazar | 13 başlıq | 32 entry
yenilə | gündəm

son entrylər 32 yeni entry
#zirzəmi 11 yeni entry
#sözaltı wiki (3013)

we only write in english to this topic 6 yazarların hazırda düşündükləri 6 associated press arxivindəki azərbaycan videoları red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano davide moscardelli stolipin qalstuku edip m/amea yeməkxana 1 m/Altı-bazar işləyə biləcəyim iş 1 m/flex proqramı 11 yamayka valyuta sistemi kitsch skeomorfizm millətçi vs milliyətçi dozimetr | elm futhark yazarların paylaşmaq istədikləri rəsm əsərləri hero's journey söz stadtap kabuto wayback machine bacha posh pigouvian tax donald trump avtobioqrafiya lilit azərbaycanda psixoloq olmaq sipahilər üsyanı red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano davide moscardelli








bayraq



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
azərbaycan bayrağı - məhəmməd əmin rəsulzadə ensiklopediyası - ikinci qarabağ müharibəsi - sözaltı sözlük - məhəmməd əmin rəsulzadə - bakıda erməni bayrağı asılması - jamal ali - dünyanın ən böyük bayrağı - türklərin sevilməyən cəhətləri
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+9 əjdaha

6. fikirdir. bayraqlar adi bir əski parçası deyil, onlar simvoldurlar, bir ideyanı təmsil edirlər. dövlət bayraqları çox vaxt azadlığı (vəya azadlığın alınmasını) təmsil edirlər. insanlar, əşyalar müqəddəs deyillər, ancaq ideyalar müqəddəs ola bilər.
hüseyn cavidin şeyx sənanında gürcü qızının atası şeyxə inanmaq üçün şeyxdən quranı yandırmasını istəyir. şeyx quranı yandırmaq istəyəndə müridləri qarşı çıxırlar ki, neynirsən ala ? quranı yandırmaq olar ? şeyx də quranın bir ideya olduğunu, onun yandırdığının sadəcə mürəkkəb və kağız olduğunu bildirir.
əskini də yandıra bilərlər, cıra bilərlər, bir parça ilə ediləbiliniləcək hər şeyi edə bilərlər, amma bayrağın ideyasına bir şey olmaz.
bizim ölkədə (bax: azərbaycan) bayrağın sahiblənilməməsinin səbəbi bayrağın azadlığın simvolu kimi görülməməsidir. bizdə dövlətçiliyin simvolu kimi yerləşib beyinlərə.
bir parça da 1918-dən gəlsin "sən öylə bir şersən ki, sevməyənlər anlamaz" (bax: əhməd cavad)
və sonda..
"we are told to remember the idea, not the man, because a man can fail. he can be caught. he can be killed and forgotten. but four hundred years later an idea can still change the world. i've witnessed firsthand the power of ideas. i've seen people kill in the name of them; and die defending them. but you cannot kiss an idea, cannot touch it or hold it. ideas do not bleed, it cannot feel pain, and it does not love." (bax: v for vendetta)

+7 əjdaha

5. heç bir müqəddəsliyi olmaması gərəkən dövlət simvolu.
ağalar məmmədov aşağıdaki yazısında çox gözəl deyib, "müqəddəsləri yığışdırın, təhqir də aradan qalxacaq"
yəni əslində təhqir deyə bir şey yoxdur, müqəddəs, bütləçdirilmiş amillər vardır. bayraq dövlətin insanını əldə tutmaq, lazım olanda istəkləri üçün istifadə etdiyi bir amildir, din kimi, milliyyətçilik ruhu kimi, dövlət qurucularını müqəddəsləşdirilməsi kimi (atatütk, lenin, rəsulzadə,elçibəy,heydər və.s)
həyatınızı başqalarının müəyyən etdiği totemlərə görə yaşamayın.

http://www.kult.az/az/2973/agalar-memmedov-blasfemiya-nedir/

+6 əjdaha

2. keçen il toxunduğum mövzu. bağlantılı esgerlik haqqında da müxtelif atributlara, eski-üsküye, öz planetlerinde simvolik deyerleri yaradan bezi sözlere, ve gereksiz and içmelere uşaqlıqdan öyredilirik. çünkü, bu bir zencirdir. atadan oğlu keçen, periyodik sistem. anadan qızına aşılan, "20-30 illik kariyera"qaranlıqda işıqa duyulan ehtiyac, sessizlikde lazımsız talk-showların mırıldanması kimi. bu yoxdan keşfedilen deyerleri, göz ve beyin qatmanlarımızdan böyük bir pilleye oturtsaq, indi onlardan kiçik olduğumuzu sübuta yetirmiş olarıq. ve yetiririkde. mavi ekranlar qarşısında yürütülen soft siyaset, söz çaxnaşmaları, imic trafikası heyatı iflicleşdirib. her bir sferada qarşılaşdığımız eyni problemin ferqli libası gözümüzden başqasını aldatmır. ve sonrasında, qeyret, namus, vicdan kimi zir zibil yaranır. 20 yaşıma az qalıb. men helede 3 rengli, ve ya 12 rengli bayraqların niye var olduqlarını başa düşmemişem. çünkü, bir kağız parçasını ocaqla birleşdirmek heç kime toxunmursa, bir parçanın yazılması ve yırtılması niye bu qeder toxundurur? kağızın üstünde, marks manifesti, newton fizikası bele olsa insanlar tereddüdleşir. ama seçim qarşısında qalsalar, seneti 0"la beraberleşdirmek olar. bayraq, beynelxalq arenalarda dalğalanan eski parçasıdır sadece. onun altında, oturanın hansı bölgeye aid olduğu, ölkesinin infilasiya hesablarının hecmini, avropaya satdığı topdan satış, ve ya hansı markaları qoruduğu ve öz qazanında ne qeder hegemon olduğunu gösterir. egonun, tumarlanmasınıda bu siyahıya qata bilerik. neçe milyon insan, 2 reng üçün ölürse, bu dünyanın ağlından heç kim danışa bilmez mene. menim "men" olduğumu, bildiren yaşıl rengli passportlar, şexsiyyet vesiqeleri, kimin hansı yuvanın quşu olduğunu gösteren belgeler sadece üreyimi bulandırır. "bundan kime ne" ? sualı doğur. gerb, himn, şexsi valyuta. . . bunlar, o qeder kiçik mövzulardır ki, ağlımı bele gericiliklerle yormaq da istemirem. türkiye de, azerbaycanda atışma zamanı öldürülen esgerlere taxılan "şehid" simvoluda maraqlı deyil. bu sistemin başdan sonra qatıq olduğunu anlamırsız? adice, insanı gülle altına verib;ailesine tesseli üçün şehid ismi vermesi çox gülüncdür. din adamları, ise savaş maraqlılıqlarını qısaca "sorğu-sualsız cennete geder şehidler" imici ile bezeyib. bu zaman, ise ağıldan başqa her terefi ile fikirleşmeyi bacaran insan can rahatlığı ile şehid düşmeye razılaşdırılır. münasib, şertler. "fuck off" - "in cennet" sonra, insanlar niye bele ağılsızdır? niye bu qeder gericidir? deye suallar doğur. adi, ve komediyadan ibaret bu deyerlere qiymet veren insan, daha bir neçe minilliklerde analoji suallarına "pas" deyecek.

+5 əjdaha

1. parça.
sadece bir parça. daha artıqı deyil. bu qeder böyük bir dünyada doğulmuş bir insan nece olar ki özünü sadece bir yere aid hiss ede biler, faşist olacaq qeder beyinsiz olar.
tekrar edirem bir azerbaycanlı eger vetene ana deyirse onda anasının ermeniler terefinden tecavüze uğramasına razılıq verir. insanın özünü aid ede bileceyi bir veteni olmayacağı kimi vetenin temsil edecek bayrağıda olmamalıdır. bayraq sadece dövletletin toplantısında birini o birinden ayırmaq üçün istifade edilen bir şeydir. bayraq yandıranı baltalayacaq qeder vacib bir şey deyil

+5 əjdaha

8. bir fikri tərənnüm edən əsgi parçası. fikir müqəddəsdirmi? çox insan üçün hə. onsuz yaşaya bilməzdik zatən. bəs bu fikirlər həmişə doğrudurmu? azadlıq? bayraqlar həqiqətən sərhədsiz və beynəlxalq bir anlayış olan azadlığın lokal simvolu olduğu üçünmü sevilməlidir? xeyr. bayraqlar bu cəhətdən də mənasızdır və sevilməyə layiq deyillər. başqa dövlətlərin torpağını işğal edənlər də öz bayraqlarını sevmirmi? indi biz sabah azərbaycan ermənistanı işğal edərsə əl tutub alqışlamalıyıqmı? bir şeyi anlamaq lazımdır, bayraq varsa dövlət var. dövlət varsa azadlıq yoxdur. hindu qəbilələri bizim hamımızdan daha azad idilər lakin bayraqları yox idi. onların torpaqlarını isə bayraqlıların əllərindən necə aldığını hamımız yaxşı bilirik. bayraq çoxlarının uğrunda canını verdiyi bir simvol, bir ideya ola bilər amma kiminsə bir fikir uğrunda ölməsi hələ o fikri haqlı etmir. azərbaycanda bayrağın sevilmədiyini bilmirdim, halbuki marşrutkalardan tutmuş bulvarın ən kiçik yerinəcən hara baxsaq qabağımıza çıxır və azərbaycan himninin də köməyi ilə sırf 100 il əvvəl kimlərsə bir ideya uğrunda ölüb deyə bizim də ölməyə hazır olmağımızı tələb edir. siktiriniz gidiniz efendim.

+5 əjdaha

3. bayraqi defelerle tersine asan hakimiyyetimiz ozune beraet qazandirmaq ucun deyir ki, " toplananlarin yerini deyisende cem deyismez "

+3 əjdaha

10. hər hansı bir hakimiyyətdə olan sistemin yox dövlətin millətin rəmzidir. vətənşüvənlik kimi çıxacaq dediyim amma belədir. bayraq hörmət deməkdir. bu bayrağı bizə kimsə öz götünnən vermiyib kiməsə aid deyil bu bizə aiddi hamımızındır. söhbət bizdən yox ümumiyyətlə dövlətlərdən gedir. hə bir də bayrağı tərs asdıranda ilhamı söyənlərin bayrağa əski parçası kimi baxmağı da mənə ayrıca maraqlı gəlir.

+4 əjdaha

4. insanları bir məqsəd uğrunda birləşdirmək üçün uydurulmuş bir şeydir. mənim üçün heç bir əhəmiyyəti yoxdur. sistemin zibillərindəndir, başda oturanın özü üçün döyüşəcək insan toplamaq üçün istifadə etdiyi vasitələrdən biridir.

+2 əjdaha

7. çöldən baxanda bir parça ancaq anlayan üçün; ölkəsini təşkil edən xalqların tarix boyu uğrunda canını verdiyi, savaşdığı bir dövlət rəmzidir.

+1 əjdaha

9. bir çoxları üçün müqəddəs hesab olunan rəngli əsgi parçası. bir imza, bir fərmanla pol əsgisindən fərqi qalmayacaq müqəddəslik.

+1 əjdaha

11. bayrağa görə dəyişən durumdu. oraq çəkicli bayraqla nazi bayrağı eyni tutula bilər? hamısı əski parçasıdı zad zud söhbəti eləmək qədər mənasız şey yoxdu. çünki hər kəs eyni fikirdə ola bilməz istənilən halda fərqlilik olacaq fərqlilik varsa bayraqlar da olacaq. bütün bayraqları pisləyən adamın kommunizmə də faşizmə də hörmət edən gicdillaxlardan elə də fərqi yoxdu. nəysə yaxşıları çıxsaq yerdə qalanlar üçün:(baxma: fırtınalar dursun yana soxum sənin bayrağına)



hamısını göstər

bayraq