58 yazar | 40 başlıq | 146 entry
yenilə | gündəm

12

#son entylər 146 yeni entry cəmiyyətə demək istədiklərimiz 12 yüz ilin yalanları 11 verilməsi istənilməyən adamı əsəbiləşdirən suallar 9 bukayo saka   ubi sunt   olivia rodrigo   andreas christensen   baxılası youtube videoları   dəri kresloda oturarkən çıxan osturaq səsi 3 la casa de papel 3 lichess.org   həyatın nə qədər cındır olduğunun anlaşıldığı anlar   bakı dövlət universiteti   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 2 cəmiyyətə demək istədiklərimiz 10 qadınların xoşladığı kişi ətirləri 2 squid game   yüz ilin yalanları 8 azərbaycanda karantin rejimi 2 uzaq məsafəli münasibət   breket müalicəsi   koreya serialları 3 ataya demək istədiklərimiz 5 dünyanın ən xoşbəxt insanı 4 verilməsi istənilməyən adamı əsəbiləşdirən suallar 8 juzou_9   darıxmaq   stigmata   attestupa   gennadi anaşkin   art journaling   shuushi   isao takahata   çövkən   19 sentyabr 2021 iranın araz boyu hərbi təlimləri   auskultasiya   tiktok   aleksandr morozeviç   discord   the discovery   green card   qıy vaar! 2 coolidge effect   pis dost   #sözaltı fotoqrafiya   ən yaxşı film soundtrackları 4 altı sözdən ibarət hekayə   granny smith   ohne dich   yazarların həyatdan çıxardığı dərslər   sözaltı sözlük   recep tayyip erdoğan   gaslighting  







vaqarşapat rəqsi

əjdaha lazımdı   googllalink
üzeyir hacıbəyov
    2. Başlıqda yürüdülən nəzəriyyəyə əsasən , seçilmiş terminin izahında ilk növbədə, toponimlərə diqqət yetirmək gərək!
    1) Vaqarşapat Üçkilsənin heç də ilk adı deyil . Həmin şəhər Qədim Yunan ilahəsi Artemisin (Ἄρτεμις ) adına tikilib . Bu , xristianlıqdanöncəki antik dövrə aiddir . Movses Xorenatsi həmin şəhərin ilk adının Artemid olduğunu qeyd edib.
    2) Erkən xristianlıq dövründə orada 3 kilsə tikilib və həmin kilsələrdə indiki təsərrüfat müdiri kimi vəzifə daşıyan işçilər olub, bugünə qədər anqlikan kilsələrində onlara verger , virger deyirlər.Latın dilindəki virge kəlməsindən gəlir adı, mənası da silindrik çomaq, çubuqdur (dini ibadət zamanı xorda oxuyanlar xaric və ya səhv notlarda oxuyanda verger həmin çomaqdan “cəza” aləti kimi istifadə edirdi) . Həmin vergerlər kilsə interyerində səliqə-səhmana, dini ibadət -avazla oxunan liturgiya zamanı dini nəğmələrin hazırlanmasına , qutsal əşyaların və mehrabın ibadət üçün bəzədilməsi və hazırlanması , bir də gorqazan funksiyasına cavabdeh şəxslərdir.
    3) Xristian kilsələrində vergerlər funksiyalarına görə islam məscidlərindəki müəzzinlərlə ( مُؤَذِّن‎, muʾaḏḏin ) eyniləşdirilir, ona görə də Eçmiədzin ,əslində, "3 müəzzin" -dir və erməni dilinə deformasiyaya uğramış şəkildə keçmişdir. "Vaqarşapat" adı isə "verger" və "şabat" (yəni ivritcə "istirahət" mənasını verən, 1 həftə ərzində Yaradılış ideyasına görə Allahın dincəldiyi şənbə günü שַׁבָּת ) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib , çünki xristian kilsələrində liturgiya , yəni böyük ibadət bazar günləri keçirildiyi üçün şənbə günündən həmin vergerlər hazırlıq aparırdılar.
    4) həmin bu rəqs 3 not üzərində qurulub ki, bu da 3 kilsə və 3 müəzzinə (vergerə) işarədir .Çox güman ki ,bu rəqsin ilk 3 notluq motivi vergerlərin dilində bir parol kimi işlənib və onlar bir-birilərini çağırıblar, ya da məhz, onların ifa etdiyi rəqs olub. Melodiyanın ritmik formulu el dilində şərti “3 badam,1 qoz” adlandırılan ritm əsasındadır, bu da erməni xalq musiqisinə , nə də ki dini musiqisinə xas olmayan formuldur.
    5)Üzeyir Hacıbəylinin operettanı 1910-cu ildə bitirib səhnəyə qoyması hələ o demək deyil ki , əsərin not eskizləri də yalnız 1910-cu ilə aiddir. Adətən,bəstəkarlar bir böyük səhnə əsəri üzərində 3 il,5 il,hətta 10 il işləyə bilir , digər əsərlərlə paralel olaraq. Bu da o deməkdir ki, 1906-cı ildə həmin rəqsin hansısa nəşrdə çap edilməsi rəqsin ermənilərə məxsus olmasını sübuta yetirmir. Üzeyir Hacıbəyli həmin rəqsi daha əvvəllər də eşitmiş və nota salmış ola bilərdi.

3 əjdaha

20.03.2020 07:50 Elli
#293092 +15 oxunma facebook twitter whatsapp



hamısını göstər

sən də yaz!