bertrand zobrist


    4. Sözlüyü 8 aydan çox bir müddətdə kənardan izlədiyi üçün yazarlara açılan başlıqlardan xəbərdar olan, özü elə ən başdan qətiyyən heç bir tərif istəmədən/gözləmədən, sadəcə nickname-i haqqında məlumat üçün başlığı açmaq istəsə də, bunun heç də düşündüyü kimi deyil də, "yuyulmamış qaşıq kimi özünü gözə soxur" kimi qarşılanmağından ehtiyat etdiyi üçün bu başlığı - çox təəssüf ki - özü açmayıb bu günü gözləmiş 10-cu nəsil yazar. Kiməsə necəsə müsbətə doğru bir şey qatıbsa, buna görə çox sevinir; istər mesaj bölümündə, istərsə də bu başlıq altında yazılmış və yazılacaq olan hər xoş sözə, müsbət tənqidə və hansısa yanlışının düzəldilməsinə görə dərin minnətdarlığını bildirir.

    Keçək həqiqi Bertrand Zobristə. Öncədən deyim ki, əsəri çoxdan oxumuşam deyə cüzi yanlışlar ola bilər.
    --spoiler--

    (dr.)Bertrand Zobrist - özünün adlandırılması ilə "the shade*", who-nun rəhbəri dr.sinskeyin adlandırılması ilə "madman*" Dan Brownun "inferno" adlı əsərindəki ikinci antaqonist*; 20 avqust 1976-cı ildə isveçrədə doğulan, dantenin ilahi komediya əsərinin ilk hissəsi olan "cəhənnəm"dən təsirlənən, transhumanizm hərəkatının dəstəkçisi, raionalist, milyarder genetika mühəndisi. Əsərdə Bertrand Zobrist dünya əhalisinin 4 milyard ətrafında olması üçün virus yaymağı planlamışdı.

    Zobristi bəyənməyimin ən əsas səbəblərindən biri tipik mənfi personaj* obrazından kənar davranması olub.* Tipik mənfi personaj davranışı deyəndə mən "çayı keçməmiş hop demək" dəstiri, şəngülüm kimi çıxıb ortada edəcəklərini "dasqanalniy" danışan, sonra da özünə n qədər düşmən qazanıb axırda məğlub olmaqdan danışıram. hər zaman belə kinolara baxanda əsəbdən partlayırdım ki, "hər addımını niyə danışıb özünü zibilə salırsan axı?! işivi gör, bitsin də". Filmdə ssenari belə olsa da, kitabda möhtəşəm hadisələr oldu.

    Zobrist başda niyyətini gedib ümumdünya səhiyyə təşkilatının rəhbərinə danışıb, ona hər şeyi aydın izah edib dəstək gözləsə də, bu baş vermir. Əksinə, üst-ün rəhbəri dr.sinskey onu dəli adlandıraraq həbs etdirmək istəyir. O isə özünə qarşı getdikcə böyüyən basqı, həbs olunma qarşısında konsorsium adında təşkilatla iş görərək florensiada gizlədilir. Konsorsiumla bağladığı müqaviləyə görə bəlli bir tarixdə onlara göndərdiyi bir videogörüntünü internetdə yaymalı idilər. Bu videogörüntüdə isə Zobrist özünü "the shade" adlandıraraq üzündə vəba maskası ilə danışır və kadr dəyişərək kiçik bir lövhəni göstərir. Lövhədə isə "bu tarixdə dünya dəyişdi" sözləri yazılıb. Hadisələrin gedişində Zobrist təqibin sonunda virusun yerini deməmək, ələ keçməmək üçün dünyanın onu vəhşi, cani kimi yox, qəhrəman olaraq xatırlamasını diləyərək intihar edir. Çox uzatmadan, sonda içi üst, konsorsium, hətta öz sevgilisi** - bir sözlə, hamı Zobristin planının həyata keçməməsi, virusun yayılmaması üçün əlləşir, olduğu paketi tapmağa çalışır. Lövhədə yazılan həmin tarixdən, həmin andan öncə videonun çəkildiyi yer tapılır və görürlər ki, həmin yerdə 2 həftədir danteyə həsr olunmuş konsert təşkil olunub. Məlum olur ki, virus da orda deyil. Daha dəqiqi, çox-çox əvvəl yayılıb virus, çünki içi robert langdon qarışıq hamının sandığının əksinə, pulsuz təşkil olunan 2 həftəlik konsert məhz ona görə idi ki, istanbuldakı həmin o yer dünyanın hər yerindən turist qəbul edir və pulsuz konsertə hər ölkədən adam girib, virusa yoluxub. Virus isə yenə hamının düşündüyünün əksinə, o dəqiqə öldürən, canicə bir şey deyil. Hava ilə yayılan*, insanın genetikasına təsir edərək onu çoxalmaya əlverişsiz, yəni sonsuz edir və dünya əhalisinin 1/3 hissəsində effektiv olacaq.
    Son olaraq, yenidən qeyd edim ki, Zobrist o əsərin ikinci antaqonistidir və bu danışdıqlarım əsərin 10%-i deyil heç. Əsəri bunları bilərək belə rahat oxumaq mümkündür.

    --spoiler--

    indi isə (bax: sözlük yazarlarının niklərinin hekayəsi)
    Məhz elə bu davranışına, yəni əsas planını tam həyata keçirəndən sonra qarşıdakı insanları yönləndirməsinə görə Zobrist, yəqin ki, ən sevdiyim personajdır. Həmçinin, bunu insanlara nifrət etdiyi üçün deyil də, xoş niyyətlə xilas üçün etmişdi.
    Bu və oxşar mövzuda insanların böyük əksəriyyəti, xüsusilə orta, yaşlı nəsil və qızlar* qəti qarşı olub belə adamları vəhşi adlandırırlar.

    Üstəlik, rasionalist, duyğuların təsirindən kənar, ağılla davranış sərgiləməsi ən bəyəndiyim xüsusiyyətlərindən biri idi Zobristin. Ən vurucu olanı isə həm əsərdə, həm də eyniadlı filmin girişində verdiyi sualdır*: "bir düymə var. Əgər bassan, insanların yarısı öləcək. Amma basmasan, insanlıq 100 il içində yox olub gedəcək. Nə edərdin? insanlığı xilas etmək üçün yarısını öldürərdin? Dostlarını, ailəni, hətta bəlkə də, özünü öldürmək hesabına olsa belə?". Dolayısilə, Ortada problem var, bir də həll yolu. Day bunu duyğusallığa bağlamağın heç yeri yox idi. Zobrist də* bu işə əl atıb, həll etməyə çalışırdı. Sonda öz məqsədinə çatdığı üçün də çox sevinmişdim. Ən sevdiyim 2 sitatı da profilimin bio hissəsinə qoymuşam.


hamısını göstər

sən də yaz!