bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

17 yazar | 25 başlıq | 40 entry
yenilə | gündəm

son entrylər 40 yeni entry
#zirzəmi 8 yeni entry
#sözaltı wiki (3015)

rus qızları 5 sözaltı etiraf 4 köhnə sevgilinin rəfiqəsi 4 ray ban 1984-85 serie a sezonu red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano dələduzluq davide moscardelli m/uni kəsr 1 m/vacib məsləhət 6 m/Qaqaşlar oxusun 2 stolipin qalstuku edip yamayka valyuta sistemi kitsch millətçi vs milliyətçi dozimetr | elm futhark yazarların paylaşmaq istədikləri rəsm əsərləri hero's journey söz stadtap kabuto wayback machine bacha posh pigouvian tax donald trump avtobioqrafiya lilit ray ban 1984-85 serie a sezonu red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı








insanın mütləq əxlaqi cəhətdən düzgün olması vs bunun bir seçim olması



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+4 əjdaha

3. Əxlaqın formalaşması mədəniyyətlə birbaşa bağlıdır. Bir insan əxlaqının formalaşması ailədən,içində olduğu sosial qruplardan aslıdır. ilk olaraq, ailədən bəlirli miqdarda əxlaq alaraq özünü formalaşdırır. Bir fərd ailədən əxlaqının sadəcə bir qismini alır, bu da deməkdir ki, sadəcə ailədən əxlaq və davranış mənimsəyərək tam formalaşmır. ikinci olaraq, məktəbdən əxlaqın bir hissəsini alır və formalaşmağa doğru irəliləyir (təbii ki, burada aldığı əxlaqı, əxlaq saymaq üçün düzgün əxlaq və davranışı mənimsəməlidir). Üçüncü olaraq, bir fərd dost qrupundakı əxlaq və davranışları mənimsəyərək özünü bir yerə aid edir və əxlaqını, davranış şəklini tamamlamış olur. Geniş olaraq ələ alsaq, insanın əxlaqına başda da vurğuladığım kimi ən böyük təsir edən şey mədəniyyətdir. Fərdin formalaşması üçün ilk öncə cəmiyyətin dəyişməsi lazımdır. Çünki cəmiyyət mənimsədiyi davranışı və əxlaqı öz ailə fərdlərinə də ötürəcək.
Bunları tam da aydınlatmaq üçün alışqanlıqlardan danışacam. Kollektiv alışqanlıqlar, əxlaqi davranışların formalaşmasında böyük rol oynayır. Burada önəmli bir şeyi söyləmək istəyirəm ki, bütün əxlaqi davranışlar kollektiv alışqanlıq sayılar bilər, amma bütün kollektiv alışqlanlıqlar əxlaqi davranış sayıla bilməz. Bizim cəmiyyətin ən böyük problemlərindən biri də, mənimsədikləri bu kollektiv alışqanlıqlarının "ümumilikdə bütününü" əxlaqi davranış olaraq mənimsəyib digər ailə fərdlərinə və sosial çevrələrinə ötürməsidir. Örnək olaraq, bir qadının boşandıqdan sonra yenidən evlənməsinə düzgün baxılmır. Bunu analiz edək. ilk öncə bir insan əgər qarşısındaki insana zərər və ya ziyan vurmursa, doğrudan və dolaylı olaraq hər hansı bir hərəkətində başqasına xəta yetirmirsə, bu insan bir fərd olaraq öz həyatında istədiyi dəyişikliyi eləməyə haqqı var. "Çünki bu öz həyatıdır və bu onun özəlidir". ikinci olaraq, bu davranış olaraq əxlaqsızlıq sayılmır. Ona görə, əxlaqsızlıq olaraq götürülən bu davranış əslində kollektiv alışqanlıqdan başqa bir şey deyil. Bu örnəkləri sabaha qədər uzatmaq olar, lakin lazım deyil. Çox yerlərə toxunmaq olar bu mövzuyla bağlı lakin bu da lazım deyil. Oxuduğunuz üçün təşəkkür eliyirəm.

+2 əjdaha

4. Hər nə qədər insanın özəyinin əxlaqi cəhətdən müsbət keyfiyyətlərə meyilli olduğunu düşünsəm də, insan müəyyən şərtlər altında qaranlığını ortaya qoya bilmə potensialına sahib bir varlıqdır.

Qaranın içində ağ bilə bilmək bəlkə çox çətindir, lakin mümkündür və seçimdir.

+2 əjdaha

6. bizə həmişə deyiblər ki, "yaxşı" ol. adəm övladı da uşaqlıqdan təcrübə qazanır ki, yaxşı iş görsə alqışlanır( pozitiv nəticə), pis iş görsə cəzalanır(neqativ nəticə). Ailədən və cəmiyyətdən əldə etdiyi ümumi əxlaq anlayışını mənimsəyir və istər istəməz vicdanı yaxşılığa doğru gedir ( (bax: məsuliyyət)
(baxma: vicdan rahatlığı ) )
Biri də çıxıb demir ki, niyə yaxşı olmalıyıq biz? Cavab verirlər ki çünki olmalısan. Çünki pis pisdir, yaxşı yaxşı. Pislik etməyin pis olmasını mən də bilirəm, bəs niyə pis olmaq olmaz ki?
Burada baxışlar ikiyə ayrılır( öz aralarında da ayrılır, mən ümumi deyirəm)
Bir qisim bu sualı mənasız hesab edirlər, çünki əgər bir şey yaxşıdırsa sən onu etməlisən. Bu sualı "mən niyə etməli olduğum şeyi etməliyəm" ilə dəyişdirdikdə mənası qalmır. Sən etməli olduğun şeyi etməlisən
Digər bir qisim isə bu sualın mənalı olduğunu düşünür. Bunun bir seçim olduğunu düşünürlər və bu seçim üçün minlərlə səbəb var. (baxma: cəza qorxusu ) (baxma: tənqid olunma qorxusu ) (baxma: cəhənnəmdə yanma qorxusu ) (baxma: yaxşı şeyi etmək sevdiyin birini etkileyecek ) Əgər yaxşı olmağın üçün , olmalısandan başqa,heçbir səbəb yoxdursa yaxşı olmasan da olar. Məsələn psixopatı götürək. O əxlaqi qaydaları iqnor edir, vecinə deyil, sadəcə yaxşı olmaq başqa tərəfdən də ona xeyirlidisə onu edir. Burada psixopat əxlaqsız olduğunu bilir, amma əxlaqlı olmağın vacib olduğunu düşünmür.
Mənim fikrimcə isə insan əxlaqın ötəsinə keçməlidir. Hadisələrə və seçimlərə yaxşı, pis etiketi yapışdırmayaraq onları sadəcə var olaraq görməlidir. Və var olmasını sürdürmeye hansı daha çox kömək edirsə o seçimi etməlidir. Yaxşı olmadan keçirilən həyat miserable'dır və yaşanmağa dəyməz. Hayatda bir mana yok (amma) itina ile yaşayınız sözünü də unutmayaq camusun.



hamısını göstər

insanın mütləq əxlaqi cəhətdən düzgün olması vs bunun bir seçim olması