bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

17 yazar | 20 başlıq | 25 entry
yenilə | gündəm

son entrylər 25 yeni entry
#zirzəmi 2 yeni entry
#sözaltı wiki (3018)

şəkil çəkdirərkən ayağını yuxarı qaldıran qız 4 28 may 1997 b.dortmund - yuventus matçı tanah tissot prx ray ban 1984-85 serie a sezonu orta kvadratik meyl red hot chili peppers kodak m/Tövsiyə edəcəyiniz Qida əlavəsi/vitamin kompleksləri markası 0 m/Youtube discovery 0 m/Fəlsəfə 0 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano davide moscardelli stolipin qalstuku edip yamayka valyuta sistemi kitsch millətçi vs milliyətçi dozimetr | elm futhark yazarların paylaşmaq istədikləri rəsm əsərləri hero's journey söz stadtap kabuto wayback machine bacha posh pigouvian tax 28 may 1997 b.dortmund - yuventus matçı tanah tissot prx ray ban 1984-85 serie a sezonu








ayağına gəlmişəm



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+1 əjdaha

1. Röyanın profesyonel anlamda kumiri Naile Mirmemmedli’nin vefatından sonra erseye çıxardığı ilk ciddi işi, yeni albomunda (baxma: 14/41) seslendirdiyi hit. Röya’nın uğurunda Mirmemmedlilerin faktoru olması danılmaz faktdır. Aygünle olan qalmaqallrı sayesinde musiqi dünyasındaki “xaç atası” Gerayzade terefinden de aforoz edilen Röyaya mehz Naile Mirmemmedli qanadlarını açmışdı. Bunu dolaylı yoldan özü de etiraf edir Röya zaman zaman verdiyi müsahibelerde.Tesadüfi deyil ki, Mahnı seçimlerinde er-arvad Mirmemmedlilerden olduqca yararlanan Röya’nın ifasında onların vefatından sonra uğurlu hite rastlamırdıq. Bu anlamda bu albom Röyanın hem yaş alaraq kamilleşme işi hem de yuxarıda qeyd etdiyim musiqi hamilerinin patronajı olmadan tek başına erseye getirdiyi albom olaraq kifayet qeder uğurlu sayıla biler. Albomun adı 14/41 seçilmesi Röyanın yaşının (41) sayının “zerkalnı” yansıması olan (14) gerek Türk gerekse de yurtdışı popunda gördüyümüz albom isimlerinin ifaçının yaşına referans verme trendinin davamı olaraq iddiasını ortaya qoyur. Mahnıların arasında Röya’nın alameti farikası olan hafif Arabesk dozlu tipik lirik mahnılarla yanaşı (baxma: “Qatilim”, “Duman”, ve albomun bu terzde mahnılar arasında en beyendiyim treki “Böyüdüm”) gerek
sözler gerek disko, synthpop, rok modulyasiyaları ve altyapıları olsun dissonant çizgisiyle onun ifasında daha önce seslenmeyen ama Röyanın “barxatnıy” sesine cük oturan lirik balladalar da var. Xoş dinlemeler!

(youtube: )



hamısını göstər

ayağına gəlmişəm