6. hüseynin monoloqu ilə dəfələrlə izlənməsinə baxmayaraq hər dəfəsində insanı məhv edən film:
- ey qonşular, qonşular, ey! yoxdular... ölüblər. bir mən qalmışam, bir də daş hasar. salam, hasar müəllim, gözlərin aydın olsun! haqqın ən sadiq qulu bu gün öldürdü özünü, boğdu özünü dəryada. dözəmmədi... haqsızlığa, biganəliyə dözəmmədi. hasarlığa dözəmmədi! dərdini deməyə adam tapmadı. içini yiyə-yiyə, yiyə-yiyə öldü. daş qəlbli insanları neylərdin, ilahi?! insanlar öldürdü onu, insanlar arasındakı sərhədlər öldürdü onu! bu daş hasar öldürdü onu. sən, sən... sən öldürdün onu, sən!
16. + şair moşu göyənzənlinin uşalarının anası
- öz adınız yoxdur?
+ adsız dəyirmanda xoruz oleer . söylü mahal qızı göyəzənli.
yazarsanmı a qağa?
- mən rəisəm ağa deyiləm. adınız, familyanız?
+ sənə məktəbdə öyrədiblər qələm tutmağı ya sirkdə? (moşu)
- vətəndaş özünüzü təqdim eliyin
+ xalq
- necə yəni xalq?
+ xalqdana narod.
- vətəndaş bura məsuliyyətsiz axmaq zarafatların yeri deyil. necə yəni xalq? belə də ad olar?
+ ayə xalqının şair oğlunu bir üzükdən ötəri şübhə altına alan milisaner onun milyonlarla oxucusunu şübhə altına aler. yaz adımı: xalq, millət
+ söylü: yaz əə belə dəli kür, yaralı araz, bax beləjə xəzər
+ moşu: ağ qızıl, qara qızıl, taxıl zəmiləri, pambıq çölləri, başıqarlı dağlar
+ söylü: ayə, kəpək, qoşqar, babadağ, göyəzən
- eee bəsdirin bay
+ söylü: nədi əə.
- gedə bilərsüz.
+ moşu: qoşma, təcnis, müxəmməs, şer, qəzəl, poema, igid-igid azəri oğulları, koroğlu, babək, altı dənə də öz oğlum
+ söylü: hələ bax belə biri də olajey.hm
+ moşu: namus, qeyrət
5. ən az 10-15 dəfə baxtığım gözəl film. elə filmin özündə də dedikleri kimi "qabağı hırıldamalı, dalı ağlamalı" dır. adı yadımda deyil ama o sərxoş kişinin dedikleri adama ləzzət eləyir.
" moşu, xoşbextliyə qafiyə tapabilməzsən, mənim böyüdüyüm dettomu söküb yerinə şadlıq sarayı tikibler."
26. Cəmiyyətin hər kəsimini təmsil edən obrazların yer aldığı film. Vaqif səmədoğlunun pyesi əsasında çəkilib. Azərbaycam filmləri içərisində ən sevdiklərim arasındadır. Xüsusən də Hüseyn obrazının sözləri film boyu diqqət çəkir. Hüseyn uşaq evində böyümüş, zəif xarakterli, yumşaq qəlbli biridir. Moşu isə deyərdim ki, boşboğazdır. Özünü çox böyük biri sanır, eyni zamanda bir gün layiq olduğu şöhrətə çatacağını düşünür. Moşu və söylü "çuşkalardır". Buna görə də Sevda və əri onları aşağı görür. Mən sevda və ərini görəndə Azərbaycanda geydirmə intelligent, "üst" təbəqəni görürəm. Film boyunca ən pis olduğum isə bu qədər çaxnaşmanın arasında qalan Sevinc-Hüseynin qızıdır. Bədbəxt ana, alkoqolik ataya sahib olmaq asan deyil. Atasının şam ağacını göstərib, "bu ağacı böyüdəcəyəm, böyüdəcəyəm, sonra da özümü bundan asacağam" deməsindən sonra gecə vaxtı hamı yatandan sonra ağacı bıçaqla kəsməyə çalışması Sevincin uşaq olaraq ata, anasının bədbəxtliyindən pay aldığını göstərir. O uşağı filmin sonunda hara qoyduqlarını bilən varsa, desin.
Filmdən çox adamın aşina olduğu ifadələr var. Məsələn, "detdom uşaqlarının atası olmur, naçalnik", "Kimlər itirmir ki bu dünyada. itirə-itirə gedirik".
24. Film boyu "moşu göyəzənli" obrazının xoşbəxtlik və səadət ilə əlaqəli qafiyə axtarır, şeir yazmağa çalışıb yazabilmədiyini görürük. Filmin sonuna yaxın olan şedevr hissəsində isə alkoqolik rolunu oynayan hüseyn buna da cavab verir:
- Tanrıbəy dayı, sən bizim uğrumuzda ayaqlarını itirmisən? itirmisən ki, mən rahat şəraitdə vurum özümçün? Rasim arxayın al-verini eləsin?
"Moşu da gic-gic şeirlər yazsın? Xoşbəxtlik, səadət... Ömrü boyu xoşbəxtliyə qafiyə axtarıb.
Moşu, tapammazsan... Mənim böyüdüyüm detdomu söküb, yerində səadət sarayı tikiblər."
1. indiyə qədər çəkilmiş azərbaycan filmləri içində ən güclü ssenarilərdən birinə sahib olan film.
komediya janrında çəkilmiş film olsa da, gülməli olduğu qədər də dərin mənaya malik olan film.
19. mən hələ bu gün bilmişəm ki, bəxt üzüyü filmində su satan kişi vaqif səmədoğlu, arağın divara dəyib sınması səhnəsindəki sərxoş kişi isə ramiz əzizbəyli(filmin rejissoru) imiş.
21. Filmdə bir yer diqqətimi çəkdi.Söylü uşaqlarnan, bağ evində açıq havada yatıblar. Söylü gözünü açır, uşaqların üstünü örtür ağacdan meyvəni dərib (elə uzandığı yerdən) atır ağzına qıvrılıb yatır *) necə gözəl detaldı bu, söylü obrazını bağrıma basasım gəldi. Allah şəfa versin Ramiz Əzizbəyli əllərinizdən öpürəm.
7. indiye qeder çekilmiş en yaxşı azerbaycan filmi.en yadda qalan cümlelerden biri de yeqinki,"detdom uşaqlarının atası olmur cenab naçalnik" cümlesidir.
4. Vaqif Səmədoğlunun eyniadlı pyesi əsasında çəkilmişdir. rolların yay istirahətinə bağa gəlmiş müxtəlif adamların itmiş bəxt üzüyünün axtarışına qoşulub, əslində cəmiyyətin itirilmiş "bəxtini" aramaqlarından bəhs edir.
moşu ilə çılpaq gözəlin səhnəsi -* : http://youtu.be/Bm38FTbaQ_M?t=3m56s
20. istər ssenarisi,istər soundtracki,istərsə də artıq insanlarımızın dilində zərb məsələ çevrilmiş ifadələriylə şedevr film.yücə dövlətimizin sənətə və sənətkarlara qayğısı nəticəsində filmdə ən yaddaqalan və dolğun obrazlardan biri olan "huseyn' i canlandıran ayşad məmmədov taksi sürücülüyünə başlayıb bu yaxınlarda.soxum sizin olmayan papağıvıza...
22. Ramiz Əzizbəylinin ssenari müəllifliyini, rejissorluğunu etdiyi, rolunda çəkildiyi, mahnılarını səsləndirdiyi 90-ların əjdaha qrotesk filmi. Film Afaq Bəşirqızının (Söylü) arzusu ilə çəkilib (həm də aktrisanın oynadığı ilk filmdir). Afaq Bəşirqızı filmi Vaqif Mustafayevin çəkməsini istəyirmiş, amma o, əlində işi olduğunu deyib Ramiz Əzizbəylini təklif edib (yəqin ki, o, həmin vaxtda heç vaxt üzə çıxarmadığı, "Oskar"a getməli olan "Nakəs" filmini çəkirmiş (bu filmə də ölkədə barmaqla sayılacaq qədər adam baxıb - çünki Mustafayev filmini üzə çıxarmır - onların da dediyinə görə, məllimin çəkdiyi ən möhtəşəm filmdir)).
Filmin sponsoru “Qaraqaya”Assosiyasının prezidenti Sədrəddin Daşdəmirov olub. Qeyd etdiyim bu cümlə bu şəxs kimdirsə onun haqqında google-da axtarış edəndə çıxan yeganə cümlədir. Adam Azərbaycan kinematoqrafiyasına ən gözəl filmlərdən birini hədiyyə etməklə tarixə düşüb.