bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

20 yazar | 34 başlıq | 47 entry
yenilə | gündəm

son entrylər 47 yeni entry
#zirzəmi 8 yeni entry
#sözaltı wiki (3015)

şəkil çəkdirərkən ayağını yuxarı qaldıran qız 4 ray ban 1984-85 serie a sezonu red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı people pleaser i̇qbal bano davide moscardelli m/amea yeməkxana 3 m/Diş daşlarının təmizlənməsi 2 m/italiya 3 stolipin qalstuku edip wikiquote yamayka valyuta sistemi kitsch millətçi vs milliyətçi dozimetr | elm futhark yazarların paylaşmaq istədikləri rəsm əsərləri hero's journey söz stadtap kabuto wayback machine bacha posh pigouvian tax donald trump avtobioqrafiya lilit ray ban 1984-85 serie a sezonu red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı








possession



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
unudulmaz film replikaları - 6 oktyabr 2013 fenerbahçe trabzonspor oyunu - george fisher - narahat edən filmlər - andrzej zulawski - space-dye vest - desiderata - 7 noyabr 2012 celtic-barcelona oyunu
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+5 əjdaha

1. possession (1981).

rejissor: andrzej zulawski.

--spoiler--


possession, evli olan anna və marc cütlüyünün evliliklərinin çətin dövründən bəhs edir. marc, açıqlanmayan rəsmi vəzifəsini bitirərək nəhayət bir müddətdir uzaq olduğu qərbi berlindəki evinə dönür, ancaq arvadı annanın onu tərk etmək istədiyini öyrənir. anna heinrich adında biriylə birlikdə olduğunu və onunla eşq yaşadığını marc-a söylədikdən sonra davamlı olaraq evdən qaçmağa başlayır. anna günlərlə evə gəlmir, oğlu boba belə əhəmiyyət vermir, ən şiddətli mübahisələri zamanı belə sözünü yarıda kəsib sevgilisinə qaçır. ancaq çox keçmədən annanın sevgilisi heinrich-i də tərk etdiyi ortaya çıxır. anna-nı təqib edərək nələr olduğunu anlamağa çalışan marc özünü bir çox qaranlıq, qəribə, surreal hadisələr içində tapar. adjani ilə sevişdikcə güclənməkdə və dəyişərək formasını tamamlamaqda olan varlıq əslində bir metafordur ki, bu naməlum varlıq filmdəki xarakterlərin qorxularıyla bəsləndiyini deyə bilərik. bu varlıq əslində ana bətnində olan uşağı simvolizə edir. anna-nın metroda keçirdiyi böhran səhnəsi ona kann film festivalı daxil olmaqla bir çox festivalda mükafat gətirmişdir ki, bu səhnə ilə həm adjani-nin aktyorluğunu həm də filmin açarı sayıla biləcək səhnəsini görə bilərik. əslində biz anna-nın film boyunca nə etməyə çalışdığını anlamağa çalışırıq. ələ keçirilmiş bir bədəndə can çəkişən ruhu və qışqırıqlarıyla dəqiqələrlə içinə girən bir varlıqla döyüşən əslində onu içində istəməyən, zövqü üçün məcbur olan, amma zövq aldıqca da acı çəkən bir xarakteri izləyirik. bu varlıq davamlı olaraq dağılmış evə gələn adamların (dedektiv və.s) qanı ilə bəsləndiyini görürük və son olaraq bir insan bədəninə - marc-ın eynisi olaraq bir varlıq olduğunu görürük. bununla yanaşı filmdə diqqət çəkən məqamlardan bir neçəsi də deyə bilərik; anna-nın gözəlliyi, anna-ya tam zidd olan və annanın əkizi qədər ona bənzəyən ağappaq paltar geyinən bob-un müəllimi (bu marc-ın şüuraltısında anna-nı necə təsvir etdiyi, onu necə görmək istədiyi kimi də qiymətləndirilə bilər), həmişə dağınq olan ev, ev və çöldəki məkanlardakı yerlərdə mavi rəngin hakimiyyəti, bomboş küçələr və tərk edilmiş binalar.


--spoiler--

filmdə qadın personajı canlandıran isabelle adjani bu rolu ilə 1981-ci ildə kann və sezar kino festivallarında ən yaxşı aktrisa mükafatına layiq görülüb.



hamısını göstər

possession