18. azərbaycanda da durmadan sayları artmaqdadır.
saylarının günü-gündən artdığını nəzərə alıb vegetarianlar üçün məkan açmaq və böyük gəlir əldə etmək olar. hətta məkanın konseptini daha cazibədar edib əslində vegetarian olmayan lakin veggie qidalar yemək istəyən kütləni də cəlb etmək olar.
8. ümumiyyətlə bir çoxlarının səhv başa düşdüyü həyat tərzi. vegetarian həyat tərzi mümkün qədər sağlam bəslənmək deməkdir, heç kimə ziyan verməyən həyat tərzi deyil, təbii ki, vegetarianlıq tam olaraq düzgün seçim deyil, düzgün olan veganlıqdır. qurban bayramı kimi menasız şeylərə isə qarşı çıxmaq mütləq və mütləq lazımdır.
(baxma: go vegan! )
4. btəxminən 15 il əvvəl 2 qonşumuz dalaşarkən biri o birinə dedi ki,biz hər gün ət yeyirik,sən bizə bata bilməzsən,sizsə hər gün göy-göyərti yeyirsiz. dediyim odu ki,bizim ölkədə kasıbların hamısı vegetariandı qardaş
13. bütün vegetarianlar ideoloji cəhətdən bu yolu seçmir. bəzilərinin beyni ətobur (və ya ətçil) mədəsi isə vegetarian olur (heç bir şəkildə ət qəbul etmir və yemədikcə də mədə üçün yad cismə çevrilir o ət), mənim kimi. və vegetarianlar da özü bölünür, adi normal vegetarian (ümumilikdə heyvan məhsullarını daxilə qəbul etməyən), ovo-lacto vegetarianlara (sadəcə ət və ət məhsullarından imtina etmiş amma yumurta, süd, pendir və s. heyvandan alınan məhsulları rasionunda saxlayan) ki, mənim kimi, mədə vegetarianları ikinci növ vegeterian olmağı seçir.
diqqət edilməli bir nüans da odur ki, vegeterian və vegan ayrıdı. vegan daha çox, necə deyim, ifratçı olur. onlarda ideoloji hadisədi və söhbət təkcə yeməkdən ya yeməməkdən getmir, heyvan dərisi, tükündən hazırlanan məhsulları da istifadə etmirlər, geymirlər, insan hüquqları kimi heyvan hüquqları ilə qanunların qəbul olunmasını tələb edirlər.
6. adamların seçimi var anladıq amma bu qurban bayramlarında hay-küy nəyə lazım? sən heyvanları sevib göy-göyərti yeyirsənsə, mən də göy-göyərtini sevdiyimçün heyvanları yeyirəm.
7. hər insanın götü çatmadığı həyat tərzidir. vegetarianlar təkcə ətdən deyil, həm də heyvanlardan alınan məhsullardan da imtina edirlər. süd, yumurta kimi.
14. həmişə olmaq istədiyim amma ola bilmədiyim bir şey. qorxulu gəlir bir az adama necə olur ala ət yemədən yaşamaq. amma vegeterianlar buna gözəl sübutdur. qoruyub gələcək nəsillərə çatdırılmalı olan insanlardır.
20. vegeterian olmasam da mal və qoç əti yemirəm bir ildi.ancaq balıq və toyuq.faydasını da görmüşəm açığı qaraciyərimdə yağlanma var idi bu yaxınlarda analiz elətdirdim hər il elətdirdiyim chek-upda normala qayıdıb.yağı da minimuma endirmişəm həm də.vegeterianlığa qarşı deyiləm amma mal və qoç ətini hər həftə kilo-kilo alıb yəyən adamlar həqiqətən oz sağlamlıqlarına edam elan ediblər onu deyə bilərəm.keçmişdə bir oturma bir qoyun yeyən igidlərlə özlərini müqayisə edirlər belə deyəndə,daha onu fikirləşmirlər ki ay bədbəxt üç mərtəbə qalxmamaqdan ötəri liftə minən adamsane sən.
21. siyasi-sosiolojik, etik, dini və s. kimi müxtəlif səbəblərdən et yeməyi rədd edən insan.
qısa müddətli ət yaxud protein alternativi hazırlanan vegan yeməklərlə qidalandığım olub. nə enerji, nə də də ləzzət baxımından heç bir problemim olmayıb. lakin, tam olaraq etik olaraq mənimsəyə bilmədiyim üçün uzun müddət bu cür həyat tərzinə keçmərəm yəqin ki.
amma belə yaşayan insanlara dərin hörmət bəsləyirəm. tanıdıqlarımın çoxu incə ruhlu insanlar idi.
Bir də Səhv xatırlamıramsa, food inc sənədli filmində idi. Təmiz meyvə-tərəvəz ala bilməyən aşağı gəlirli ailə ucuz Fast food burger ilə filan dolanırdı ancaq. Sadəcə bu misaldakı iqtisadi-siyasi sistem belə müasir dünyadakı ət sektorunun gəldiyi yeri göstərir.
11. ət və ət məhsullarınnan qismən və ya tamamən imtina edən adama deyilir.ifrat vegetariannar əsasən hansısa hadisədən sora ətdən iyrənirlər.bu çox vaxt keçici olur,amma iyrənmə səbəbi olmadan da ifrat vegetarianlığa kifayət qədər rast gəlinir.
vegetarianın digər qrupu isə semi-vegetarianlardı.olar ət məhsullarınnan qismən imtina eliyirlər.məsələn yumurtanı rahatlığla yeyirlər amma toyuq əti yemirlər
19. Cənubi koreyalı yazıçı han kang-ın beynəlxalq booker mükafatına (man booker prize) layiq görülmüş romanı. Əsərin adını görəndə mənim kimi vegetarianlıqla bağlı bir şeylər görmək həvəsilə oxuyanlar var. Amma bir az fərqlidir. *
Yemək reseptləri heç deyil
Əsərin baş qəhrəmanı yonghe bir gün gördüyü yuxunun təsirilə sadəcə ət yeməkdən imtina edir və sonra ruhi-əsəb xəstəlikləri dispanserində olduğu müddətdə vegetativ həyat tərzinə keçir (qidalanmaqdan tamamilə imtina edib, bitki kimi yaşamaq istəyir). Bundan əlavə əsəri oxuyarkən maraqlı bir sevgi hekayəsinin şahidi oluruq.
3 hissədən ibarətdir. Sonunu çox yaxşı başa düşdüyümü deyə bilmərəm. Ola bilər ki, yazıçının məqsədi də elə budur. Cənubi Koreyanın dram, cinayət janrına marağı olan hər kəsin oxuyub zövq ala biləcəyini fikirləşirəm. Bəzi şiddət ehtiva edən həssas məqamlar var.
17. Bitkilərin qənimi deyənlər, nəzərə alınmalıdır ki ət yeyən insanlar dolayı yolla qat qat çox bitki yeyirlər vegeterianlarla müqayisədə. Yeyəcəyiniz heyvan ət yeyə yeyə böyüyüb və o yediyi bitkilərin orta hesabla 10%-i öz çəkisinə döndərir. Geri qalanı isə həmin heyvan üçün həyati əhəmiyyətli olan işlər üçün sərf olunur (metabolizm, hərəkət etmək, bədən istisi və s.)
Bu dediyim hansısa bir ölkənin hərbi sirri deyil, elementar bioloji anlayışdır bu.
Bunu deyən insanlar da mütləq olaraq axmaq deyillər, sadəcə olaraq kiminsə vegeterian olduğunu öyrənəndə elə fikirləşirlər ki bu insan mütləq onlara ət yeməyin ətraf-mühitə təsirindən və ya heyvanlardan söz açacaq. Ona görə də həmin adam vegeterian refleks olaraq bax sən də [hansısa pis bir şey] edirsən və s.
Bu "tu quoque" məntiqi səhvi adlanır. "Tu quoque" latıncadan "Sən də həmçinin" mənasını verir.
Nümunə: https://upmic.files.wordpress.com/2014/07/lf7-tu-quoque.png
1 - Sənə dünən axşam avtoklavı söndürməyi demişdin ancaq sən bunu etmədin
2 - Sən də 2 gün əvvəl söndürməyi unutmuşdun
1 - Əgər sən və mən də həmçinin avtoklavı söndürmədiksə...
2 - ...
(Və beləcə yanğın başlayır)