bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

baphometh


421   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət
bütün zamanlarda yazdığı ən əjdaha entrylər:

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


türk mifologiyasındakı əcaib varlıqlar yunan mifologiyasından geri qalmır. daraqla insanı döyən, papağını oğurlaya biləni zəngin edən, insanı qıdıqlaya-qıdıqlaya öldürən bir-birindən qəribə xəyali varlıqlar var.

carl jung-a görə, miflər ciddi məsələdir, öz xalqlarının dünyagörüşünü ifadə edir. onun şüuraltındakı travmaları göstərir və bugünkü davranışını izah etməyə qadirdir.

mifologiyada elə varlıqlara inam var ki, onlar tək səyahətə çıxmaqdan, insanların toplaşdığı yerlərə getməkdən, əlsiz-ayaqsızlara kömək etməkdən çəkindirir. bəzilərini nəzərdən keçirək.

1.ruh oğruları abasılar

yakutiya türkləri qorunmaq üçün bu bədniyyət varlıqlara qurbanlar kəsirlər. albastı, alkarısı, albız da deyilən bu yeraltı varlıqları yalnız şamanlar görə bilir.

onlar insanları tək, çarəsiz, kədərli olanda yaxalayır, yoldan çıxarır, ruhunu qaçırır, dəli edirlər. şamanlar onların dişlərini dəmirdən, təkgözlü, təkayaqlı və keçəl təsəvvür edirlər.

2. hər şeyə can verən ayıhlar

altay, yakut və saka mifologiyasında abasılara qarşı duran xoşniyyət varlıqlardır. onlar yaxşı insanları qoruyur, pis adamlara yaxın durmurlar. uşaqların doğulması, torpağın bərəkəti, məhsulların dadlı olması onlardan asılıdır.

3. ürəklərə qorxu salan abra

abura və apra kimi də tanınan timsah başlı ilandır, yerin altında yaşayır. ayaqları qızıldandır, güclü cənəsi var. yerin altındakı tengiz adlı dənizdə yaşayır. onun iki qardaşı var. üçünün adını bir çəkirlər: ker abra, ker yutpa və ker doydu.

4. insanları gülməkdən öldürə bilən arçura

arçuri və arçuray da adlanır. çuvaşlar onun meşə cini olduğuna inanırlar. yeri süpürən saçları, tüklü bədəni var, qapqaradır. ikisi öndə, ikisi arxada dörd gözü var. üç qolu, üç ayağı var. o, istəsə bir anda ağsaqqal bir qocaya, yaraşıqlı bir gəncə, balığa, quşa, keçiyə çevrilə bilər. insanları tutsa, qıdıqlaya-qıdıqlaya gülməkdən öldürər. əvvəlcə qəhqəhə çəkir, sonra hücum edir.

5. adamazdıran yol cini azmıç

azıtkı və ya azmıç tək səyahətə çıxanları yaxalayıb öldürür. kimi xoşlasa, onun dalınca düşür. ona görə də tək səfərə çıxmaq olmaz,

6. dünyaya min ildə bir dəfə nəzarət edən bükrek

altay mifologiyasında iki əjdaha daimi savaşdadır. onların yaxşısı bükrekdir. insanlara kömək edir. min ildə bir dəfə üzə çıxaraq, dünyanın vəziyyətinə nəzarət edir.

qanadsız kərtənkələyə bənzəyir. səsi çox yüksəkdir, bir nərə çəksə, onu bütün dünya eşidir. o, pis əjdaha sangal ilə doqquz il müharibə apararaq, onu məğlub edib.

7. uşaqların düşməni qarı

çərşənbə gecələri heç bir işə başlamaq olmaz, çünki bu qarı həmin gecə gəlir. o, hətta evin uşağını hamının gözü qarşısında götürüb gedir.

8. suyun anası

azərbaycan mifologiyasında dərədə, göldə yaşlı bir qadın cildində yaşayır. suya çox baxana hirslənir, başını fırladır, çəkir suya.

bu səbəbdən bəzən azərbaycanlılar su kənarına gedəndə suyun sahibinə salam verirlər. çay nənəsini hirsləndirməmək üçün suya zibil atmaq olmaz.

9. dəmir dırnaqlı, dəmir burunlu, pis qoxulu varlıq

təpəgöz

“dəmirdırnaq” adlanan cilddən-cildə girə bilən, qorxunc səslər çıxaran bu pis varlıq bütöv bir xalqı dəli edə bilir.

onun rastına çıxan adam qorunmaq üçün yalnız özünü suya atmalıdır, başqa cür qurtuluş yoxdur.

bəzi əfsanələrdə onun təpəgözün qızı və ya bacısı olduğu deyilir. məşhur dastanda basat əvvəl dəmirdırnağı, sonra təpəgözü öldürür.

10. dünyadakı bütün pisliklərin qaynağı emegenlər

çərkəz əfsanələrində çirkin, çoxbaşlı divdir. fövqəlgücə malik nərlərin baş düşməni emegenlərdir, üç ayda bir dəfə yüzdən çox uşaq balalayırlar.

11. tale verən humay quşu

humay quşu cənnət quşu kimi təsvir edilir. hökmdar öləndə xalq meydana yığılırdı. humayın kölgəsi kimin üstünə düşsə və ya humay kimin çiyninə qonsa, onu hökmdar qoyurdular.

12. neandertalların yaddaşımızdakı mirasçısı qarmakoçi

laz xalqının insanla meymun arasındakı tüklü varlığa verdiyi addır. lazlarla gürcülər qohum xalq sayılır. gürcülərdə də bu insanla meymun arasındakı varlığa inam var, gürcülərdə onun adı oçokoçidir.
13. tənha yerlərin ağası qulyabani

insanları yeyən bu böyük, tüklü, uzun saqqallı, əsalı varlıq bəzi türk xalqlarında kişi, bəzilərində qadındır. quleybanı və əleybanı. onun əski ərəblərdən türklərə keçdiyi də güman edilir. dağ yamaclarında, kimsəsiz çöllərdə ortaya çıxır.

14. enkebit kimi oturma başımın üstündə

anadoluda bir fövqəltəbii varlığa inam var, o, insanları yuxuda olanda boğazlayıb öldürməyi xoşlayır, adı enkebitdir.

sağ əlinin ortası deşikdir. başında papaq var. kim onun başından papaağını götürsə, o adam qurtuldu.

15. kim onu tutsa, ona qızıl verir

insanın sinəsində oturur, nəfəsi kəsilənə qədər boğazını sıxır. adı hıbılıkdır. enkebit kimi onun da başında sehrli bir papaq var. zəngin adamlar o papağı oğurlayanlardır.

16. kenquru kimi inkir minkir

tutduğu adamı əvvəl boğur, sonra yeyir. insanabənzər varlıqdır, amma qarnında kisə var, kenquru kimi balasını orada gəzdirir. yalnız sidiklə təhdid edəndə qorxub qaçır.

17. oddan qorxan hırtık

yuxarısı insan, aşağısı heyvan, bədəni tüklü, ayaqları əyri. fərat çayında yaşadığına inanılır. oddan qorxur, gecələr ortaya çıxır. kimi tutsa, suya aparıb boğur. gecələr atları oğurlayıb çapır, ona görə də atlar səhərlər yorğun olur. kim onun yaxasına iynə taxsa, onun sahibi olur.

18.türk zombisi. xortdan

gecə qəbirdən durur, kəfənlə gəzir. sürətli qaçır, silahları var, evlərə hücum edir, yolları kəsir, istədiyi adamı qaçırırlar.

xalq inancına görə, kiminsə xortdan kimi xortlaması – ölndən sonra dirilməsi onun pis adam olmasını göstərir, çünki axirətdən qovulub.


19. ekologiya tanrıları

qədim türklərə görə, hər dağın, suyun, meşənin qoruyucusu var. onlara hörmət edilməlidir. təmizlik xoşlayırlar. insanlara nümunə olmaq üçün özləri olduqları yerləri təmizləyirlər.

20. it başlı insanlar - itbaraklar

oğuz xaqan dastanlarına görə, şimal-qərbdəki ölkələrdə itbaraklar yaşayır. oğuz xan itbaraklara qarşı savaşıb, amma məğlub olub, dağlardakı kiçik bir gölün içindəki adacığa sığınmaq məcburiyytində qalıb.

21. daraqla insan döyən karakonkolos

karakonkolos qara rəngli, çox çirkin, meymun, pişik və ya uşaq böyüklüyündə pis cindir. bolqar türklərinin folklorunda daha geniş yayılıb. küçələrdə gəzib insanları saxlayır, suallar verir.

cavabların içində “qara” sözü olmasa, əlindəki iri daraqla o adamı döyür. ona “qaramanlıyam”, “ankaradan gəlirəm” kimi cavablar verməklə vəziyyətdən çıxmaq olar.

22. qayışbaldır

uşaqları qorxutmaq üçün uydurulmuş pisniyyət varlıq. əlsiz-ayaqsız insan cildindədir. yolda insanlara şikəst olduğunu deyərək çiyinlərinə minir.

kim onu çiyninə alsa, bir anda qarnından liana bənzər üç metrlik iki ayaq çıxır, yolçunun bədəninə sarılır.

23.şahmaran öləndə şəhərləri yerlə bir edəcəklər

maranlar beldən aşağı ilandırlar. qocalmırlar, ölmürlər. onların şahı öləndə meran adlı ölkədən çıxıb bütün şəhərləri yerlə bir edəcəklər.

24. quşların pisi şeşe

azərbaycan mifologiyasına görə, qeyb aləmindən gələn pisniyyət quşdir. yalnız gecələr uçur, 6 aylığa qədərki oğlan uşaqlarını boğur. simurq quşunun antonimidir. şeşeni kim tutsa öldürməlidir. öldürən adam şeşenin boğduğu əlini uşağa sürtsə, uşaq xilas olar.

25. əcinnə

çox adam olan yerlərdə yaşadığına inanılır. boyu balacadır, yekə başı, tüklü bədəni, tərsinə duran ayaqları var. ona görə də çox adam tolaşan yerlərə getmək olmaz.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


mövzunu fokuslamaq istəyirəm birbaşa bakının bir az qıraq yerlərinə işləyən taksi şoferlərinə. bir çoxları maraqlı üsul tapıblar. getdikləri istiqamədə yerləşən avtobus xətlərinin intervalına barmaq edə bilirlər məsələn. elə ki, saat 11 oldu, bir neçə şofer yığışır pul qoyurlar və verirlər sonuncu çıxacaq olan avtobusa, o da xətdən çıxır və heç bir adamı götürmür. beləcə, insanlar yolda qaldıqları üçün məcbur olub həmin taksilərə minirlər. qiymət isə 1 - 2 azn arasında dəyişir. real misal çəkəsi olsaq, hazırda masazırın 215 nömrəli avtobusu bu cürdür.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


azərbaycanın izahlı lüğətində hazırda kəsb etdiyi mənalar: hərc-mərclik, başlı-başınalıq, qarışıqlıq, pozğunluq, xaos.

bu informasiyadan yola çıxaraq sadə vətəndaşlara müəllimlər, siyasətçilər və sair məsul şəxslər tərəfindən aşılanan bu anlayışın təhrif olunmuş forması, onların istənilən neqativ hal haqqında "anarxiya" sözünü istifadə etməyinə gətirib çıxarır. çox qəribədir ki, niyə bu anlayış haqda politologiya sahəsində fəaliyyət göstərən insanlar azərbaycan dil qurumuna hər hansı bir redaktə təklifləri etmirlər. yəqin ki, müəyyən məqsəd güdülür və yaxud da onlar da bunun nə demək olduğunu tam anlamıyla "qammır".

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


bir dəfə siçan görür ki, fermer onu tutmaq üçün tələ qurub. o, bu haqda toyuğa, qoyuna və inəyə xəbər verir. amma onların hamısı cavab verirlər ki, “tələ -sənin problemindir, bizə onun heç bir aidiyyəti yoxdur!”

bir az sonra isə tələyə ilan düşür və o fermerin, xanımını sancır. onu sağaltmağa çalışarkən, fermerin xanımına toyuqdan şorba bişirirlər. sonra isə xəstəyə baş çəkənlərin hamısına yemək çatsın deyə, qoyunu kəsmək vaxtı çatır. lakin xanımı sağaltmaq olmur və dəfnetmə mərasimində bütün qonaqları ləyaqətlə yola salmaq üçün inəyin də sonu çatır.

bütün bu müddət ərzində siçan, ona heç bir aidiyyəti olmayan hadisələri sadəcə kənardan durub, divardakı xırda dəlikdən müşahidə edirdi.

insanlar nə istəyir? ola bilər ki, küçədəki quruyan ağacın bizə dəxli yoxmuş kimi görünsün və hər dəfə güzgünün qarşısında durub qalstuku sıxaraq "bunu mən etmədim" deyək, amma üçüncü dünya ölkələri qırğınları da, bütün vəhşiliklər və neqativlər də daxil olmaqla insanlığın adına yazılır. necə ki, bütün kosmik, elmi və başqa uğurları "insan oğlu bunu bacardı" deyə qəbul edirik.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


azərbaycan dilinin üslubiyyat bölməsində bəhs edilir. aşağıdakılardır:
1) epitet. bu və ya digər predmetin qeyri-müstəqil, məcazi əlamətini göstərən tə'yinə epitet, yaxud bədii tə'yin deyilir. epitet yunan sözü olub əlavə deməkdir. bədii əsərdə mə'nanı qüvvət-ləndirmək, müəyyən bir cəhəti diqqətə daha qabarıq çatdırmaq üçün həmin fikri ifadə edən sözə qüvətləndirici, tə'yinedici söz artırılır. məs: ağır söz, yuxulu torpaq, dərin zəka, şirin yuxu və s.
aşağıdakı misallarda işlənən epitetlərə diqqət edək:
çənlibeldən səni deyib gəlmişəm,
alma gözlü, qız birçəkli qırat gəl.
və ya:
açır qızıl şahinlərim göy üzündə qanadını,
yazır mavi üfüqlərdə ana yurdun mərd adını.
bu misallardakı “alma gözlü”, “qız birçəkli”, “qızıl şa-hin-lə-rim” sözləri epitetidir.
bə'zən bir sənətkarın işlətdiyi uğurlu epitetlərdən başqa sənətkarlar da istifadə edirlər ki, bunlara müqəyyəd epitetlər deyilir. məs: kaman qaşlı, tuti dilli, sərv boylu və s.
2) təşbeh (bənzətmə). bu və ya digər predmetin diqqəti çə-kən əlamətinə görə başqa bir predmetə oxşadılmasına təşbeh, ya-xud bənzətmə deyilir. təşbeh sözü ərəb mənşəli olub oxşatmaq, bənzətmək mə'nasını ifadə edir. məcazın sadə növlərindən olan təşbehin tərkib hissələri aşağıdakılardır:
a) bənzəyən, b) bənzədilən, c) bənzətmə qoşması, ç) bən-zət-mə əlaməti. təşbehin iki forması var:
1. kimi, tək, elə, bil, sanki və s. qoşmalarla – qrammatik əla-mət-lərlə düzələn təşbehlər. məs: buz kimi soyuq adam. əlləri san-ki qızıl idi. elə bil damdır. lalə tək qızarmaq üz qay-da-sı-dır və s.
bu yolla düzələn təşbehlərə müfəssəl təşbehlər (bən-zətmə-lər) deyilir.
2. həmin qrammatik əlamətlərin iştirakı olmadan düzələn təşbeh-lər. məs: dəhanın püstədir, dişlərin inci. gözləri ahu gözüdür və s.
bu yolla düzələn təşbehlər mükəmməl təşbehlər adlanır.
3) metafora (istiarə) bədii dildə geniş yayılmış məcaz növlərindən biri də metaforadır. bu və ya digər predmetin, hadisənin əlamətinin həmin predmetin, hadisənin adı çəkilmədən başqasına (başqa predmetə, hadisəyə) köçürülməsinə metafora (istiarə) deyilir.
metafora yunan sözü, istiarə isə ərəb sözüdür. hər iki söz “köçürmək” mə'nasını verir. aşağıdakı nümunələr diqqət edək:
əzizim ulu dağlar,
çeşməli, sulu dağlar,
burda bir qərib ölmüş,
göy kişnər, bulud ağlar.
və ya:
qış günəşi uzaqdan yorğun-yorğun
baxırdı yamaclara.
birinci misalda at və insana məxsus olan əlamətlər göyün və buludun, ikinci misalda isə insana xas cəhət (baxmaq) günəşin üzərinə köçürülmüşdür.
4) metonimiya. yunanca “metonomadro” sözündən yara-nan bu terminin mənası “ad dəyişmə” deməkdir. fikri qüvvət-lən-dirmək üçün bir sözü başqa bir sözlə əvəz olunan bu məcaz nö-vünə ədəbi dildə və adi danışıqda tez-tez təsadüf olunur. mə-sələn: nəbatini təkrar-təkrar oxumuşam. mə'lumdur ki, bu misalda söhbət nəbatinin əsərlərinin təkrar-təkrar oxun-masın-dan gedir.
aşağıdakı misallar metonimiyaya aid nümunələrdir:
salon heyrət içindədir… sükut edir başdan-başa…
güləcəksən hər bir zaman,
azərbaycan, azərbaycan!
“danışır bakı”, “göstərir təbriz” və s.
5) simvol (rəmz). simvol yunanca “simvolon” sözündən olub şərti əlamət mə'nasını bildirir. bu termin ədəbiyyatımızda çox zaman rəmz kimi də işlənir. rəmz ərəb sözü olub işarə ilə müəyyən məqsəd anlatmaq, müəyyən fikir ifadə etmək mə'nasını bildirir.
ədəbiyyatda bir sözlə müəyyən fikrin üstüörtülü şəkildə ifadə olunmasına simvol deyilir.
simvoldan həm yazılı, həm də şifahi ədəbiyyatda geniş is-ti-fadə olunur. göyərçin - sülh, leyli, məcnun, fərhad – sə-da-qət-li aşiq, şir – qüvvət, güc, canavar – acgözlük, tülkü – hiylə-gə-r-lik simvolu – rəmzidir.
6) kinayə. kinayə ədəbi dildə geniş yayılmış bədii ifadə vasitələrindəndir. bədii təsvir vasitələrindən fərqli olaraq, ifadə vastələri cümlə, tam fikir şəklində çıxış etdiyi üçün bunlara poetik sintaksis, yaxud sintaktik fiqurlar da deyilir.
sözün zahirən müsbət mə'nada deyilib, əslində mənfi mə'na bildirməsinə kinayə deyilir. bu termin çox zaman ironiya adı ilə də işlədilir. kinayə ərəb sözü olub tə'nə etmək, toxunmaq, ironiya isə yunan sözü olub hiyləgərlik, istehza deməkdir.
kinayənin ən kəskin forması tə'riz adlanır ki, ədəbiy-yat-şü-naslıqda buna sarkazm da deyilir.
məzmununa görə kinayənin iki növü var:
1) yumorlu kinayə. məs: ə, bu lap əjdahadır ki (qorxaq, bacarıqsız adam haqqında). maşallah, nə gözəlsən (çirkin ada-ma müraciətlə) və s.
2) satirik kinayə. məs: bizi ağ günə çıxartdı (işini bacar-mayan rəhbərlər haqqında) və s.
7) bədii sual. əsərin emosional tə'sirini artırmaq, oxucu və dinləyicidə hiss-həyəcan doğurmaq məqsədilə fikrin sual tərzin-də, formasında ifadə olunmasına bədii sual deyilir. məs:
məni candan usandırdı, cəfadan yar usanmazmı?
fələklər yandı ahimdən, müradım şəmi yanmazmı?
8) bədii təzad. bədii əsərdə məzmunca bir-birinə zidd iki anlayış və ya vəziyyətin qarşılıqlı şəkildə verilməsinə təzad de-yilir. ədəbiyyatşünaslıqda buna antiteza da deyilir. təzad əsasən aşağıdakı yollarla yaranır:
1) bir cümlədə bir-birinə zidd olan iki sözün işlədilməsi yolu ilə. məs: yaxşılığa yaxşılıq hər kişinin işidir,
yamanlığa yaxşılıq ər kişinin işidir.
və ya;
tutuşdu qəm oduna şad gördüyün könlüm,
müqəyyəd oldu ol azad gördüyün könlüm.
2) bir-birinə zidd olan hadisə və əhval-ruhiyyənin verilməsi yolu ilə. məs: bomboz səhrada, istinin adamın başına qor ələdiyi susuz biyabanda məğrur görkəmi ilə təbiətə meydan oxuyan yaşıl sərvin kölgəsində iki adam baş-başa verərək söhbət edirdi.
9) təkrir. eyni sözün, yaxud söz qrupunun, ifadənin təkrar olunmasına təkrir deyilir. təkrir bədii əsərin emosional tə'sirini artıran ifadə vasitələrindəndir. məs: qayaları sökün! sökün!
təkririn növlərindən biri anaforadır. sözün mə'nası eyni başlanğıc deməkdir. misralar, yaxud cümlələr eyni sözlə baş-la-yırsa, bu zaman anafora yaranır. məs: mən düşmənəm sizin qan içində üzən təxtü tacınıza! mən düşmənəm sizin insan əti yeyən ikibaşlı qartalınıza!
yaxud:
alqış o boyasız, rəngsiz üzünə,
alqış o hiyləsiz, təmiz sözünə,
alqış əmdiyimiz halal südünə!
təkririn növlərindən biri epifora adlanır. anaforanın əksi-nə olaraq epiforanı misra və cümlələrin sonunda təkrarlanan söz-lər yaradır. məs:
ürəyimdən səslər gəlir: ingilisdir! ingilisdir!
yaxud: eyni süxəndanan, bu günlər bir hidayət vəqtidir,
ülfətü ünsiyyətə dair xitabət vəqtidir.
10) mübaliğə. bədii əsərdə nəzərə çatdırılacaq hadisə, hiss və həyacanın qəsdən əslində olduğundan daha güclü, qabarıq ve-rilməsinə mübaliğə deyilir. mübaliğə ərəb sözüdür və şişirtmək, üs-tünlük vermək, böyütmək, artırmaq mə'nasını bildirir. müba-li-ğəyə bə'zən şişirtmə də deyilir. məs: yeddi batman düyünün plo-vu, yeddi şaqqa qoyun əti koroğlunun bir oturumluq yeməyi idi.
yaxud:
kuhkən künd eyləmiş min tişəni bir dağ ilə,
mən qoparıb atmışam min dağı bir dırnağ ilə.
11) litota. litota yunan sözü olub, kiçiltmək, əhəmiy-yət-siz-ləşdirmək mə'nasını bildirir. mübaliğənin (şişirtmə) əksi olan litotadan (kiçiltmə) müəyyən hadisəni, əşyanı əsərin ideyasına uyğun olaraq, əslində olduğundan daha zəif, kiçik şəkildə nəzərə çatdırmaq üçün istifadə olunur. məs:
eldarın dəstəsi gəlir irəli,
qırır sərçə kimi bizimkiləri.
yaxud:
qorxudan dovşan kimi tir-tir əsən haykaz gizlənməyə siçan deşiyi axtarırdı.
12) inversiya. bu söz latın sözü olub, yer dəyişmək de-mək-dir. nitqin, ifadənin bədii tə'sirini artırmaq məqsədilə sözlərin qram-matik ardıcıllığının qəsdən pozulmasına inversiya deyilir. məs: məhəmmədhəsən əmi olardı on-on iki yaşında ki, atası ha-cı rza vəfat elədi… yaxşı dövlət qalmışdı mərhum atasından: ne-çə zəmilər, neçə ilxılar, nə qədər fərş, çoxluca pul…
ps: editlər yaxında gələcək.

mənbə: azərbaycan dili dərslikləri.
sifarişi verən: krisnayayoxarcunayahe
-daha çox yazıb oxumaq üçün sözlükdə qeydiyyatdan keçməyi link unutmayın.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


kürd deyəndə ağlıma restoran və pkk'dan başqa heç nə gəlmir. bakıda "türk restoranları" kimi ifadə etdiyimiz yerlərin əksəriyyəti kürdlərin idarəçiliyi altındadır. yəni restoran sektoruna otura biliblər. bundan əlavə universitetlərimizə xarici tələbələrin qəbulu məsələsində ciddi müsabiqə mühiti və ciddi müsahibə mərhələsi olmadığı üçün hazırda təhsil müəssisələrində mənşəyi bilinməyən kürdlər var. onların içində potensial terroristlərin də olduğuna inanıram.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


məncə, lazımsız bir başlıqdır. çünki intellektuallıqla bağlı elə yüksək birşeymiş kimi danışmağın özü də absurddur. intellektuallıq özü sonradan qazanılan xüsusiyyət olduğu üçün buna istənilən adam çata bilər. artıq nə də olsa lazımi informasiyanı google'layıb iki saniyəyə tapırıq. bu cür edənlər, terminlərlə danışıb savadlı olduğunu göstərmək istəyənlər elə intellektuallığı yüksək məziyyət kimi qəbul edib heç vaxt da ona çata bilməyəcək olanlardır. ilahiləşdirilən, yüksəldilən şeylər üçün aşağısındakı hər şey tapdağaltıdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


təxmini səkkiz-doqquz il dalbadal: (baxma: mən yay tətilimi necə keçirdim ) (baxma: ana təbiət ) (baxma: odlar yurdu ) (baxma: azərbaycan doğma diyar ) (baxma: ana haqqı - tanrı haqqı ) (baxma: vətən anadır ) (baxma: böyüyəndə kim olacam )
onbir il təkrar: (baxma: vətən haradan başlayır ) (bax: qarabağ ) (baxma: azərbaycanın banisi ) (baxma: xocalı faciəsi )
(baxma: hər yerdə istidir ana qucağı )
(baxma: hansı sənət yaxşıdır )

bonus: (baxma: dözsən də dözməsən də həyatına soxacağıq, iki barmaq arasından başqa barmaq çıxacağıq )

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


sonsuz dönüş, əbədi dönüş, ya da əbədi təkrarlama - mənalarında, yəni "o" vəziyyəti.

zamanın tsiklik bir formada olduğu və hadisələrin bu cür sonsuza qədər təkrarlanılmış olduğu, əvvələ qayıtdığı və yenə əvvələ dönəcəyi fikrindən ibarətdir. friedrich nietzsche bu düşüncəni etik mənada yaradıcılığın, ən yüksək yaşam gücünü əldə etməyin, ağrıyla başa çıxmanın və üstinsan'ı meydana gətirmə vasitəsi və onun şərti olaraq ortaya qoymuşdur. ayrıca bu cür dönüş, aktiv nihilizmin özünü göstərdiyi güclü sinifin qarşılaşacağı bir sualdır.

əbədi təkrar - friedrich nietzschenin "zərdüşt belə dedi" əsərinin əsas problemidir.
sifarişi verən: if i were a boy

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


qaydalara görə "göt" tərkibli bütün alınma sözlərdə "g" hərfi "h" ilə əvəz olunmalıdır. məsələn, göte yox, höte; göttinger yox, höttinger.
bir ara da deyirdilər ki, həmin "ö" hərfləri "e" ilə əvəz olunmalıdır. yəni göte yox, gete. və sair.
qısacası, demək istəyirlər ki, qaqaş, necə eləyirsən elə, bircə "göt"-lük eləmə.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


bir adamın yaxşı biri kimi tanındıqdan sonra nöqsanlarının nəzərə çarpmaması halı. və ya əksinə, pis biri kimi tanıdıqdan sonra yaxşılıqlarının görməzdən gəlinməsi. indi qiymətləndirmə məsələsində obyektiv yanaşsaq, məncə, qarsiya markesin də "yüz ilin tənhalığı" əsərində fiction qalsın bir yana, realizmi magikliklə iç-içə soxaraq 40-dan çox təzad yaradıb nobel almağı tarixin ən böyük umbaylamalarındandır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


duyğuları açıqlamqda, onları anlamaqda, həmçinin empatiya, sosial münasibətlər məsələsində çətinlik çəkmək kimi halların mövcud olduğu vəziyyət.
sifarişi verən: odi

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


görəsən, elə bir cəmiyyət, elə bir ailə, elə bir torpaq varmı ki, doğulan uşağa "səni dünyaya gətirmişik, burada bəsləmişiksə, bizə borclusan" prinsipi ilə yanaşmasın? mən çox təəccüb edərəm şəxsən, belə halla qarşılaşsam. çox məcburmudur ki, sənin xoşbəxtlik kimi gördüyün mənasız nəsilartırma cəhdlərinin nəticəsi belinə yüzlərlə yük və yüzlərlə sosial problem qoyulmuş varlıq formasında ortaya çıxsın?
mən bilirəm, məsələ çox qəribə gəlir. bu qədər insanın bir heç üçün mövcud olmağı və yaxud hansısa fani məqsədlərə xidmət edən nəsnələr kimi görünməyi ağılasığmazdır... amma bir məsələ də var ki, dünyada məna axtarmağı, hər şeyə anlam verməyə çalışmağı və bu kontekstdə dünyaya gətirilənlərin "müqəddəs hədiyyə' və "gələcəyin ofis siçovulu" kimi qəbul edilməyini vacib edən və tapşıran konkret referans nöqtəsi hansıdır, nədir və yaxud kimdir?

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


çox təəssüf azərbaycanda belə bir şey yoxdur. mən sözlüyü onlardan daha vicdanlı sayıram. qismən azad deyəsi olsaq, bbc azərbaycan, bir də azalıq radiosudur.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


mən londona gəlmişdim. elə təzəcə küçəni gəzməyə çıxmışdım ki, gördüm bir nəfər də mənə tərəf gəlməyə başlayır. onun paltarına baxıram - tör-töküntü, cındırından cin hürkür. yenə əsəbləşməyə başladım ki, bu bədbəxt bomjlar da hara getsən adamı o dəqiqə tapırlar. bir az da yeriyəndən sonra şüşəli bir binanın üzərində mənə yaxınlaşmaqda olan öz əksimi tanıdım.

george orwell / paris və londonda qara qəpiksiz sifarişi verən: am ne ziya?

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


qədim dövr:

(baxma: maitreyi )
(baxma: gargi vachaknavi )
(baxma: theano of croton )
(baxma: aristoclea of delphi )
(baxma: aspasia of miletus )
(baxma: arete of cyrene )
(baxma: sosipatra of ephesus)
(baxma: hipparchia of maroneia)
(baxma: nicarete of megara )
(baxma: catherine of alexandria )
(baxma: ptolemais of cyrene )
(baxma: aesara of lucania )
(baxma: diotima of mantinea)
(baxma: ban zhao )
(baxma: xie daoyun )

orta əsrlər (5-ci əsr qərbi roma imperiyası dövründən 16-cı əsr renessansınadək):

(bax: hypatia )
(baxma: aedesia of alexandria)
(baxma: heloise d argenteuil )
(baxma: tullia d aragona )
(baxma: catherine of siena )
(baxma: moderata fonte )
(baxma: hildegard of bingen )

müasir dövr (17-20ci əsrlər) :

(baxma: hannah arendt )
(baxma: mary astell )
(baxma: laura bassi )
(baxma: helena blavatsky )
(baxma: antoinette brown blackwell )
(baxma: mary whiton calkins )
(baxma: margaret cavendish )
(baxma: emilie du chatelet )
(baxma: catharine trotter cockburn )
(bax: anne conway )
(baxma: helene von druskowitz )
(bax: george eliot )
(baxma: elisabeth of bohemia )
(baxma: sor juana )

çağdaş dövr (20-ci əsr və günümüz):

(baxma: felicia nimue ackerman )
(baxma: marilyn mccord adams )
(baxma: alia al-saji )
(baxma: lilli alanen )
(baxma: linda martín alcoff)
(baxma: amy allen)
(baxma: alice ambrose )
(baxma: lou andreas-salome )
(baxma: julia annas )
(baxma: g. e. m. anscombe )
(baxma: louise antony )
(baxma: nomy arpaly )
(baxma: babette babich )
(baxma: annette baier )
(baxma: marcia baron )
(baxma: nancy bauer )
(bax: simone de beauvoir)
(baxma: helen beebee)
(baxma: seyla benhabib )
(baxma: peg birmingham )
(baxma: susanne bobzien )
(baxma: janet broughton )
(baxma: teresa blankmeyer burke )
(baxma: judith butler )
(baxma: joan callahan )
(baxma: elisabeth camp )
(baxma: nancy cartwright)
(baxma: ruth chang )
(bax: patricia churchland )
(baxma: helene cixous )
(baxma: alice crary)
(baxma: ann cudd )
(baxma: chris cuomo )
(baxma: izydora dąmbska )
(baxma: peggy desautels )
(baxma: penelope deutscher )
(baxma: raya dunayevskaya )
(baxma: dorothy edgington )
(baxma: frances egan )
(baxma: dorothy emmet )
(baxma: carla fehr )
(baxma: carrie figdor )
(baxma: gail fine )
(baxma: juliet floyd)
(baxma: philippa foot )
(baxma: nancy fraser )
(baxma: marilyn frye )
(baxma: ann garry )
(baxma: tamar gendler )
(baxma: margaret gilbert )
(baxma: mary louise gill )
(baxma: kathryn gines)
(baxma: lydia goehr)
(baxma: patricia greenspan)
(baxma: germaine greer )
(baxma: marjorie grene )
(baxma: susan haack )
(baxma: ruth hagengruber )
(baxma: kate hamburger)
(baxma: donna haraway)
(baxma: sandra harding )
(baxma: sally haslanger )
(baxma: jane heal )
(baxma: virginia held)
(baxma: agnes heller )
(baxma: jeanne hersch )
(baxma: mary hesse )
(baxma: pamela hieronymi)
(baxma: jennifer hornsby)
(baxma: susan hurley )
(baxma: rosalind hursthouse )
(bax: luce irigaray )
(baxma: jenann ismael )
(baxma: alison jaggar )
(baxma: carrie ichikawa jenkins )
(baxma: barbara johnson )
(baxma: suzy kassem )
(baxma: patricia kitcher )
(baxma: eva kittay)
(baxma: martha klein )
(baxma: helen knight )
(baxma: sarah kofman )
(baxma: christine korsgaard)
(baxma: julia kristeva)
(baxma: ioanna kuçuradi)
(baxma: jennifer lackey )
(baxma: susanne langer )
(baxma: rae helen langton )
(baxma: thelma z lavine )
(baxma: michele le doeuff)
(baxma: hilde lindemann )
(baxma: sharon lloyd )
(baxma: helen longino )
(baxma: beatrice longuenesse )
(baxma: penelope maddy )
(baxma: ruth barcan marcus )
(baxma: noelle mcafee )
(baxma: alison mcintyre )
(baxma: margaret macdonald )
(baxma: mary kate mcgowan )
(baxma: susan mendus )
(baxma: christia mercer )
(baxma: mary midgley )
(baxma: ruth millikan)
(bax: iris murdoch )
(baxma: nancey murphy )
(baxma: uma narayan)
(baxma: susan neiman )
(baxma: nel noddings )
(baxma: kathryn norlock)
(baxma: martha nussbaum)
(baxma: peg o connor )
(baxma: onora o neill )
(baxma: maria ossowska )
(bax: ayn rand )
(baxma: janet radcliffe richards)
(baxma: rosemary radford ruether )
(baxma: yvanka b raynova )
(baxma: helena roerich )
(baxma: avital ronell )
(baxma: amelie rorty )
(baxma: renata salecl)
(baxma: debra satz)
(baxma: jennifer saul )
(baxma: susanna schellenberg)
(baxma: naomi scheman )
(baxma: londa schiebinger )
(baxma: sally scholz )
(baxma: ofelia schutte)
(baxma: lisa h schwartzman )
(baxma: nancy sherman )
(baxma: seana shiffrin )
(baxma: vandana shiva )
(baxma: laurie shrage )
(baxma: susanna siegel)
(baxma: alison simmons )
(baxma: dorothy smith )
(baxma: holly martin smith )
(baxma: nancy snow )
(baxma: miriam solomon )
(baxma: gayatri chakravorty spivak )
(baxma: susanne sreedhar)
(baxma: susan stebbing )
(baxma: edith stein )
(baxma: helene stöcker )
(baxma: anita superson )
(baxma: judith jarvis thomson )
(baxma: valerie tiberius )
(baxma: kate tickel )
(baxma: lynne tirrell )
(baxma: margaret urban walker )
(baxma: georgia warnke )
(baxma: mary warnock )
(baxma: simone weil )
(baxma: elsie whetnall )
(baxma: jennifer whiting )
(baxma: jessica wilson )
(baxma: margaret dauler wilson)
(baxma: charlotte witt )
(baxma: monique wittig )
(baxma: susan wolf )
(baxma: ursula wolf )
(baxma: dorothy maud wrinch)
(baxma: alison wylie )
(baxma: naomi zack )
(baxma: linda trinkaus zagzebski )
(baxma: ewa ziarek )
(baxma: alenka zupancic )

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


rejimin həqiqətən operativ qərargah və marionet təbib tərəfindən idarə olunduğunu düşünən insanların düşdüyü zibil. öz həyatları barədə belə normal qərarlar verə bilməyən brifinq əsgərlərinin sırf söyüşləriniz və narazılıqlarınızın əsas hədəfi olmasına şərait yaradılan və aylardır bitmək bilməyən trival tırıq.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


poststrukturalist fəlsəfə, strukturalizm sonrası bir dövr içində ortaya çıxmış və özünü ən təməldə strukturalizmi problem kimi qoymaqla inkişaf etdirmiş olan düşüncə formasıdır. strukturalizmin öz məntiqi nəticələrinə doğru inkişaf etdirilməsinin bir məhsulu olaraq ortaya çıxmışdır.
başlanğıcını jacques derrida'dan götürür. derridaya görə, ictimai qaydalar, mədəni qaydalar hamısı yazıdan ibarətdir və bu səbəblə də insana əngəl ola bilməzlər.
dilçilər dil sistemində nizam-intizam olduğunu dediyi halda, derrida belə bir şeyin olmadığını vurğulayırdı.
amma poststrukturalizm strukturun, quruluşun tamamilə geridə buraxılması, yeni üfüqlərin açılması, yaxud ümumiyyətlə üfüqsüzlüyün olmaması demək deyildir. post hissəciyinə görə ümumiyyətlə strukturun inkar edilməsi kimi başa düşülsə də, postmodernizmlə əlaqələndirilsə də, əslində, bu cərəyan sadəcə "yazı"-nı müdafiə edən və insanla bağlı sferada insan azadlıqlarını onun qoyduğu doqmatiklərdən ayıran birşeydir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


- ritorikada (natiqlik sənətində) - əslində fərqli görünən arqumentlərin eyni mənaları verməsidir.
- qrammatikada - lazımsız sözlərdən, yersiz təkrarlardan istifadədir.
- məntiqdə - formal məntiqdəki universal həqiqətdir. yəni bir şeyi elə özü ilə ifadə etmək; "ev evdir".
sifarişi verən: fövqəl insan

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


zipf qanunu riyazi statistika elmindən istifadə edilərək ortaya çıxarılan bir empirik qanun kimi formalaşdırılıb. 1930-cu ildə amerikada harvard universitetinin dilçilik professoru olan george kingsley zipf tərəfindən yayımlanmasına görə elə onun adı verilmişdir.

qanunun mahiyyəti odur ki, hər hansı bir yazılı mətndə istifadə edilən sözlər azalan sıxlığa görə (yəni ən çox istifadə ediləndən ən az olana doğru) sıralanırsa, əldə edilən sıralama siyahısındakı tək bir sözün sıra nömrəsi ilə o sözün sıxlıq sayı hər zaman sabit qalır.

məsələn, zipf özü irlandiyalı yazıçı james joyce'un 2 fevral 1922-ci ildə nəşr olunan ulysses (uliss) adlı romanını ətraflı araşdırmış və bu romanda olan sözlərin sıxlığını və bu sıxlıq sıralanmasını tapmışdır. bu araşdırmaya görə:
- ən çox istifadə edilən söz 8.000 dəfə istifadə edilib;
- sıxlıq sıralamasında 10-cu olan söz 800 dəfə istifadə edilib;
- sıxlıq sıralamasında 100-cü olan söz 80 dəfə istifadə edilib;
- sıxlıq sıralamasında 1000-ci olan söz 8 dəfə istifadə edilib.
sifarişi verən: am ne ziya?

Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343

Son bəyənilənlər