bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

Dilatan


15   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət
bütün zamanlarda yazdığı ən əjdaha entrylər:

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Balaca oğlumun* 2013 sumqayıt sözünün etnoloji kökünü tapması.
-ata.
+hay can.
-sumqayıt sözünün mənası bilirsən nədir?
+nədir?
-yəni ki, sumkanı qoy qayıt.

Buna yumoristik nöqteyi-nəzərdən yanaşsam heç gülməli olmaya bilərdi məncə, amma düşünəndə ki, bu uşağın 7 yaşı vardı o zamanlar, irəliləyişin naminə dözürəm.
Məncə, əsas diqqətolunası məqam isə o "sumka" sözüdür, hansı ki, özümüz də bilmədən Azərbaycancası çanta olan sözü, "sumka" edərək səhvə yol vermişik.
Azərbaycanca danışmağa bu qədər diqqət edərkən həm də..

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


düşmən gülləsindən sağ çıxan, vətən gülləsindən ölən leytenant.

hərbçi döyüşlər vaxtı aldığı kontuziyadan əziyyət çəkirmiş. acısına daha çox tab gətirə bilmədiyi üçün də intihar edib...

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


1. Humanist psixologiya məktəbin əsas müddaaları,
2. K.Rocersin şəxsiyyət nəzəriyyəsi,
3. A.Maslovunun şəxsiyyət nəzəriyyəsi,
4. Q.Olportun şəxsiyyət nəzəriyyəsi. olmaqla dörd yerə bölünən istiqamətdir.

1.Humanist psixologiya istiqamətinə personologiya istiqaməti də deyilir (persona-şəxsiyyət deməkdir). Bu istiqamət (məktəb) XX əsrin 50-60-cı illərində ABŞ-da yaranmış və sürətləinkişaf etməyə başlamışdır. Istiqamətin öyrəndiyi əsas probleb şəxsiyyət problemidir. Məktəbin ilkin yaradıcıları A.Maslov, K.Rocers və Q.Olportolur.
Əgər Freydizm şəxsiyyəti bioloji varlıq kimi nəzərdən keçirirdisə, humanist psixologiya şksinə, şəxsiyyəti sosial varlıq kimi nəzərdən keçirir. Məktəbin nümayəndələri sübut etməyə çalışırlar ki, şəxsiyyətdə anadangəlmə altruist (başqalarına təmənnasız köməklik etmək) təlabatlar mövcuddur.

Bu təlabatlar onun davranışını motivləşdirir. Deməli şəxsiyyət anadangəlmə xeyirxax varlıqdır, o dünyada xeyirxax işlər görmək üçün gəlir. Onu sonralar bədxax varlığa çevirən bəd əməllərə sürükləyən yaşadığı cəmiyətdir. Humanist psixoloqlar üçün əsas problem şəxsiyyəti öyrənməkdədir. Onlar hesab edirlər ki, şəxsiyyətin nüvəsini onun öxü, öz məni haqqında təsəvürrlər təşkil edir. Şəxsiyyətə özü haqqında təsəvürlər formalaşdırmaqda yalnız psixoloq köməklik göstərə bilər. Bu məktəb şəxsiyyətə praktik psixoloji xidmət göstərmək ənənəsini əşyanın qoydu. Əgər psixoonaliz şəxsiyyəti keçmişindən asılı olan bir varlıq kimi nəzərdən keçirirdisə, humanist psixologiya əksinə onu gələcəyə yönəlmiş varlıq kimi nəzərdən keçirir. Humanist psixoloqların şəxsiyyət nəzəriyyələri şəxsiyyətin özünüaktuallaşdırılması nəzəriyyələri adlanır. Q.Olporta görə şəxsiyyət özünün potensial imkanlarını azad reallaşdırmağa çalışır, K.Rocersə görə şəxsiyyət özünə olan inamı artırmağa və öz ideal məninə çatmağa can atır, A.Maslovya görə şəxsiyyət yaradıcılıq imkanlarını həyata keçirməyə çalışır. Bu məktəb hal-hazırda bütün dünyada çox populyar bir məktəb hesab olunur.

2.Humanist psixologiya məktəbinin ən məşhur nümayəndələrindən biri K.Rocersdir (1902-1987). O, əvvəlcə fəaliyyətə psixiator-terapevt kimi başlayır, sonralar psixologiya problemləri ilə məşğul olmağa başlayır.

K. Rocersin şəxsiyyət nəzəriyyəsi “indirektiv” (diqqətin pasiyentə cəmləşməsi) nəzəriyyə adlanır. O, özünün müalicə metodunu “indirektiv” metod adlandırır. O, qeyd edirdi ki, həkim xəstəsinə təlqinedici təsir göstərməməli, onun şəxsiyyətinə hörmətlə yanaşmalı və unutmamalıdır ki, onların hər ikisi bərabərhüquqlu insanlardır, insan portnyorlarıdırlar. Həkim-psixoloq xəstənin iç dünyasına ehtiyatla nüfuz etməli, onu dərk etməlidir. Xəstədə həkimə inam yaranırsa o, özünü sərbəst hiss edir, qəlbini bütövlükdə həkim-psixoloqa açır, inanır ki, həkim onu başa düşür, onun dərdinə şərik çıxır.

K.Rocers hesab edirdi ki, sağlam adamların da arasındakı ünsiyyəti indirektiv olmalıdır. Indirektiv davranış şəxsiyyətə hörmətlə yanaşmaq tələb edir. Bu, kapitalizm dünyasında müəyyən çətinliklərlə rastlaşır, yəni kapitalizm dünyasında insanların indirektiv davranışı çətinləşir.

K.Rocersin şəxsiyyət nəzəriyyəsinin mərkəzində şəxsiyyətin özünüqiymətləndirməsi kateqoriyası durur. Uşaqda böyüklərlə və həmyaşıdları ilə qarşılıqlı təsir prosesində özü haqqında təsəvvürlər formalaşır. Şəxsiyyətin özünüqiymətləndirməsi münaqişəsiz keçmir, tez-tez şəxsiyyətin özünə verdiyi qiymətlə ətrafdakıların ona verdiyi qiymətlər bir-birinə uyğun gəlmir. Bu zaman, şəxsiyyət seçim qarşısında qalır, yəni özünün-özünə verdiyi qiyməti əsas götürsün. Şəxsiyyət uşaqlıq yaşlarından başlayaraq tədricən özünə verdiyi qiyməti ətrafdakıların ona verdiyi qiymətlər əsasında qurmağa başlayır. K.Rocers qeyd edirdi ki, insanlar əksər hallarda özləri haqqında düzgün təsəvvürə malik olmurlar. Məhz buna görə də psixoloq eləcə də insanı əhatə edən digər insanlar ona özünü düzgün dərketməkdə köməklik göstərməli və onda elastiki özünüqiymətləndirmə formalaşdırmalıdırlar.
K.Rocersin fikrincə, psixoloq, psixiatr adamı müalicə etmək üçün onun öz məni haqqındakı təasəsvvürlərini dəyişdirməlidir. Şəxsiyyətin psixi sağlamlığını əsas şərtlərindən biri onun özünü qiymətləndirməsini elastik olmasıdır. Həyatın daima dəyişən şəraitinə asan uyğunlaşmaq üçün şəxsiyyətin özünüqiymətləndirməsi elastiki olmalıdır. Şəxsiyyət özünü yaxşı və düzgün tanisa bu elastiklik də bir o qədər yüksək olar.
Müəllifin fikrincə, şəxsiyyət daima ətrafdakıların müsbət qiymətinə ehtiyac duyur. Şəxsiyyət inkişaf etdikcə onun ətrafındakıların müsbət qiymətinə tələbatıda artır. Başqalarına hörmətlə yanaşan şəxsiyyətdə özünəhörmət yaranır.

3.A.Maslou (1907-1970) humanist məktəbin ən popular nümayəndələrindən biridir. O, hesab edirdi ki, şəxsiyyətin davranışının, əməllərinin əsas mənbəyi onun fasiləsiz olaraq özünüaktuallaşdırılması, özünüifadəsidir. Özünüaktuallaşdırma tələbatı mahiyyətcə humanist tələbatdır və yalnız sağlam insanlarda yaranır, insanlara xeyir verir. Darvindən fərqli olaraq( Darvin hesab edirdi ki, aqresiv və güclü heyvanlarda yaşamaq qabilliyyəti daha yüksəkdir.) o, hesab edirdi ki aqressivlik heyvanların əsas instinkti deyildir. Heyvanlar ac olanda aqressiv olur: “Tox şir yaxud pələng öz şikarına heç vaxt hücum etmir”.
Maclonun nəzəriyyəsinin mühüm müddəallarından biri də odur ki, insan kim olmalıdırsa o, da olmalıdır, yəni hər kəs cəmiyyətdə öz missiyasını həyata keçirməlidir. Bu yolda o, bütün imkanları və qabilliyyyətlərini istifadə etməlidir. Məhz bu , şəxsiyyətin özünüaktuallaşdırmasıdıdr.
Maslou eksperimentatator deyildir. O, nə sorğu nə də intervyu aparmırdı. O, bioqrafiya metodundan istifadə edərək dahi insanların həyat tarixini ,bioqrafiyasını öyrənirdi.
O, belə qənaətə gəlir ki, özünüaktuallaşma tələbatı sağlam şəxsiyyətlərdə əmələ gəlir, nevrotiklərdə isə bu tələbat ümumiyyətlə əmələ gəlmir. Nevrozlar bu və ya digər səbəblərdən özünüaktuallaşdırma tələbatı olmayan insanlarda əmələ gəlir. Bu tələbat əqli cəhətdən kamil olan, sağlam şəxsiyyətlərdə yaranır.

Deməli, şəxsiyyət özündə anadangəlmə nə varsa onu reallaşdırmalıdır, bacardığı sahədə özünüaktuallaşdırmalıdır. Əgər, anadangəlmə aktyorluq qabilliyyəti varsa o, aktyor olmalıdır və s. əgər insan kim olmalıdırsa o cür olmursa əgər şərait ona bu imkanı vermirsə, mane olursa ünaqişə əmələ gəlir. Bu münaqişə insanı özünüaktuallaşdırma istəyi ilə mreal şərait arasında yaranır və nevrozun əmələ gəlməsinə səbəb olur.
Cəmiyyətə güclü, sağlam, əqidəli şəxsiyyətlə lazımdır. Məhz onlar cəmiyyətin sağlamlaşdırmaq iqtidarındadırlar.
A. Maslou şəxsiyyəti sosial varlıq kimi nzərdən keçirir və onun davranışını müxtəlif səviyyəli tələbatların ödənilməsi və motivləşdiyini göstərir. Insanların tələbatları iqtidayidən aliyə doğru düzülmüşdür. (iyerarxik düzüm), əvvəlki tələbat ödənildikdən sonra digər, sonrakı tələbat ödənilir.

4.Q.Olport (1897-1967) əvvəllər psixoterapevt kimi fəaliyyətə başlayır sonralar isə psixologiya ilə məşğul olmağa başlayır. O, belə bir mövqedən çıxış edir ki, insan “ açıq sistemdir”. Fərdin şəxsiyyət kimi inkişafı başqa insanlarla qarşılıqlı əlaqədə, qarşılıqlı münasibətlər kontenkstində gedir. Şəxsiyyət ətrafdakılara yalnız nəyisə vermir, eyni zamanda, onlarda nəyisə alır. Məhz buna görə şəxsiyyət ətrafdakılarla yeni münasibət yaratmalı və artıq mövcud olan münasibətləri isə inkişaf etdirməlidir.
Q.Olport yazırdı : “şəxsiyyətin kim olduğunu başa düşmək üçün “, “dostunun kim olduğunu de sənin kim olduğunu deyim”(Q.Olport) mütləq, ona ünvanlanma lazımdır ki, gələcəkdə o, kim ola bilər.
Olportun şəxsiyyət nəzəriyyəsi şəxsiyyətin əlamətləri nəzəriyyəsi kim məşhurdur. Bu nəzəriyyəyə görə insanlar bir birindən şəxsi əlamətlərin sayına və bu əlamətlərin inkişaf səviyyəsinə görə fərqlənirlər.
O, təklif edirdi ki, şəxsiyyətin əlamətlərini testlərin köməyilə və müxtəlif insanların həyatını müşahidə edib öyrənməkdə ümumiləşdirməklə müəyyənləşdirmək mümkündür. Beləliklə, Olport şəxsiyyəti örgənmək üçün təklif edirdi ki, bundanda şəxsiyyətin eksperimental psixologiyasında geniş istifadə olunur. O, bu metodlardan istifadə edərək şəxsiyyətin əlamətlərini təsvir edən 4500 söz müəyyənləşdirir.
Olporta görə şəxsiyyətin əlamətləri onun davranışının motivini təşkil edir. O, hesab edirdi ki, hər bir adam “əlamətlər toplusu” ilə dünyaya gəlir. Bu əlamətləriki qrupa ayrılır: əsas və əməli əlamətlər. əsas əlamətlər şəxsiyyətin davranışını stimullaşdırır, əməli əlamətlər isə onun davranışını formalaşdırır. Məsələn, əməli əlamət kimi nəzakətlilik, səbrlilik, şəxisyyətin davranışını formalaşdırır. Şəxsiyyətin əməli əlamətləri başqa insanlarla ünsiyyətdə əmələ gəlir. Bundan yetgin şəxsiyyətdə daimiləşir. Şəxsiyyət məhz əlamətləri ilə tanınır. Hər bir şəxsiyyətdə müəyyən əlamətlər dominantlıq edir. Bu əlamətləri yalnız şəxsiyyəti. ətarafı müşahidə edərək , öyrənərək müəyyənləşdirmək mümkündür. Bu əlamətlər şəxsiyyətin rəftar və davranışından biruzə verir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


14 yaşındaykən garry kasparovu məğlub edən oyunçu. Kasparov aldığı məğlubiyyəti özünə sığışdıra bilməmişdi, hətta oyunu tərk etmək yerinə həmlə edib, zalı tərk etmişdi.

Normalda isə böyük ustalar matı öncədən gördükləri üçün oynamırlar, oyundan çəkilirlər ("resign"). Kasparov isə həmlə edib, işinə getmişdi, yəni oyundan çəkilməmişdi. Üç saat boyunca həmyerlimizi eqosu səbəbindən boşu-boşuna gözlətmişdir.

Əgər bir oyunçu böyük ustadırsa, onun zəif olduğunu demək məntiqsizlik olar, sadəcə günlərində olmurıar, ya da yaxşı hazırlaşmırlar.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


20-ci əsrin əvvəllərində amerikada yaranmış, tərcümədə "davranış" mənasına gələn anlayış.

. Bu məktəb psixika haqqında ənənəvi təsəvvürləri alt-üst etdi və göstərdi ki, psixologiya elminin predmeti davranışdır. Bihovioristlər hesab edirdilər ki, şüur psixologiya elminin predmeti ola bilməz, ona görə ki, onu eksperimental öyrənmək mümkün deyildir. Bu məktəb psixologiya elminə yeni bir metod olan eksperimental (təcrübə) metodunu gətirir və bununla da əsrlər boyu psixologiyada əsas metod hesan edilən introspeksiyaya son qoyulur. Biheyviorizm fəlsəfi köklərini pozitivizm təşkil edirdi. Pozetivist fəlsəfə hesab edir ki, həqiqi biliklər yalnız təcrübi yolla əldə oluna bilər.

Bihovioristlər davranışı stimulla (S) reaksiya (R) arasında yaranan əlaqə kimi təsvir edirdilər. Onlar hesab edirdilər ki, orqanizmin müvafiq davranışını yaratmaq üçün adekvat stimul seçmək lazımdır. Onlar heyvanların davranışı ilə insanların davranışı arasında fərq görmürdülər, ona görə ki, şüuru kənara satırdılar. Bihovioristlər heyvanlar (itlər, pişiklər, göyərçinlər) Üzərində çoxlu eksperimentlər aparır və aldıqları nəticələri olduğu kimi insanlara şamil edirdilər. O dövrdə Rusiyada i. P. Pavlovun və V. M. Bexvepevin apardığı eks-perimentlərin də Bihoviorizmə böyük təsiri oldu. Adları çəkilən alimlər hey-vanların davranışını öyrənmək üçün eksperimental metodlar işləyib hazırla-mışdılar. Nümayəndələri: Torndayk Uotson, Qazri, Vays və b. Beləliklə, Bihovioristlər psixologiya elmində XX əsrin əvvəllərində əmələ gələn böhran-dan çıxış yolunu davranışı eksperimental yolla öyrənməkdə görürdülər.

E. Torndayk Biheyviorizm haqda

Biheyviorizm ilk yaradıcılarından biri Edvard Torndayk (1874-1949) idi. Bu məktəbin yaranmasına Funksionalizm məktəbi həlledici təsir göstərdi. Belə ki, Torndayk Ceymsin “Psixologiyanın əsasları” əsərini oxuduqdan sonra psixolo-giya ilə maraqlanmağa başlayır. O, özünün “Heyvanların ağlı” adlı ilk əsərində öyrənmə prosesinin tədqiqində obyektiv müşahidə metodundan istifadə edir.
Torndayk kəşf etdiyi “problemli yeşiyə” (labrintə) müxtəlif heyvanları (itləri, pişikləri, meymunları) salır və onların davranışını müşahidə edir. Heyvanlar labrintdən çıxmaq üçün cəhdlər göstərir. Onların labrindən çıxmağa yönəlmiş hər hansı bir davranışını Torndayk qida ilə möhkəmləndirirdi. O, təcrübənin gedişini və nəticəsini qrafikdə götərir. O, bu qrafiki heyvanların yoxlamasının təkrarına və sərf olunan vaxta əsasən tərtib edir və “öyrənmə əyrisini” yaradır. Məhz, bu öyrənmə əyrisinin xarakteri Torhdayka heyvanların davranışı-nın”yoxlama və sərf etmə” “təsadüfi nailiyyət əldə etmə metodu əsasında qurduğu ideasını söyləməyə əsas verir. Onun fikrincə, öyrənmə stimulla (S) reaksiya (R) arasında əlaqə yaratmaqla baş verir. Torndayk öyrənmənin üç qanunu kəşf edir: “məşq qanunu” “səmərə qanunu”, “hazırlıq qanunu”. O, heyvanların vərdişləri və öyrənməsini insanların vərdişləri və öyrənməsi ilə eyniləşdirirdi.

D. Uotson ənənəvi Biheyviorizm məktəbinin nəzəri lideri kimi. Biheyviorizmməktəbinin nəzəri lideri Uotson (1878-1958) oldu. O, psixologi-yanı yenidən qurmaq proqramı ilə çıxış edir və göstərirdi ki, psixologiyanın predmeti şüur deyil davranışdır. Uotson qeyd edirdi ki, şüuru yalnız intros-peksiya metodu vasitəsi ilə öyrənmək olar. O, obrazlar, hislər, fikirlər, ideyalar haqqındakı köhnə anlatışları əzələ reaksiyaları anlayışları ilə əvəz etməyi təklif edirdi. Uotson Pavlovun təlimindən birtərəfli istifadə edir. Belə ki, o, ali sonir fəaliyyətinin davranışı tənzim etməsi funksiyasını görmürdü. Uotson 1913-cü ildə “Psixologiya, onu bihoviorist necə görür” adlı məqaləsini çap etdirir. Bu məqalədə o, Biheyviorizm əsas ideyalarını əks etdirir. Bu məqalə sonralar Biheyviorizm manifesti adını alır. Uotson bu məqalədə qeyd edirdi ki, psixologiya elmi şüuru öyrənməyə son qoymalı və S-R münasibət-lərini, yəni stimulun yaratdığı davranışı öyrənməlidir. O, 1915-ci ildə 37 yaşında Amerika psixoloji assosiasiyasının prezidenti seçilir.

Əvvəllər ekspe-rimentləri heyvanlar üzərində apararaq nəticələri insanlara da aid edən Uotson sonralar eksperimentləri insanlar üzərində aparmağa başlayır. O da heyvan davranışı ilə insan davranışı arasındakı fərqi görmürdü. Gəncliyin-də D. Uotsonun psixologiyanı-davranışı kontrol edən və nəticələri qabaqcadan söyləməyə imkan verən elmə çevirmək arzusu var idi. XX əsrin 40-cı illərində o bu arzunu inkişaf etdirir və Bihoviorist proqramı (S-R) əsasında cəmiyyəti dəyişdirmək fikrinə düşür. Uotsona görə xarici qıcıqları (stimulları) dəyişdirməklə istənilən davranışlı, xarakterli insan hazırlamaq olar. Bununla o, şəxsiyyətin anadangəlmə xassələrini, əqidəsini, ustanovkasını, münasibətlərini və nəhayət bütövlükdə psixoloji xüsusiyyətlərini inkar edirdi.
Uotson bu barədə yazırdı: “Mən dyuijin (12 ədəd) normal uşaq onları tərbiyə etmək üçün spesifik mühit verin, mən onlardan hər hansı birini götürüb istənilən tipdə mütəxəssis edim: həkim, hüquqşünas, tacir, oğru, quldur və s.” Göründüy kimi nə talantını, nə meyillərini, nə də qabiliyyətlərini nəzərə almırdı. Artıq XX əsrin 20-ci illərindən başlayaraq Biheyviorizmtədricən dağıldı və onun əsaslarında yeni istiqamətlər (məktəblər) yaranmağa başladı. Bu istiqamətlərdən -Heştalt- psixologiyasının, Freydizmin, Neobiheyviorizm adlarını çəkmək olar.

Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343