bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

14 yazar | 5 başlıq | 18 entry
yenilə | gündəm

son entrylər 18 yeni entry
#zirzəmi 4 yeni entry
#sözaltı wiki (3013)

we only write in english to this topic 4 red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano davide moscardelli stolipin qalstuku edip m/Alman dili 0 m/İphone pil faizi 0 m/Mafya filmləri 1 yamayka valyuta sistemi 0-cı il kitsch millətçi vs milliyətçi dozimetr | elm futhark yazarların paylaşmaq istədikləri rəsm əsərləri hero's journey söz stadtap kabuto wayback machine bacha posh pigouvian tax donald trump avtobioqrafiya lilit azərbaycanda psixoloq olmaq sipahilər üsyanı red hot chili peppers kodak 1986 klivlend şar festivalı i̇qbal bano davide moscardelli








seymur baycanın bəxtiyar vahabzadəyə savadsız səviyyəsiz deməsi



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+26 əjdaha

3. ''seviyesiz, savadsız, zövqsüz'' kimi subyektiv deyer yargısı daşıyan sözcükleri ile edebi tenqid etdiyini sanan ''cep dostoyevskisi''nin özü kimi növbeti basit zırvalaması...yaradıcılıq böhranı keçiren birinin hadsizliyini, çapsızlığını, densizliyini de ciddiye almaq lazım deyil...

+22 əjdaha

1. seymur baycanın 25 yanvar tarixində yazdığı statusun məcmusu.

status isə belədir:
"çox məzmunsuz, savadsız, poeziyaya dəxli olmayan adam idi. o cür adam ən uzağı zəngəzur şadlıq evində tamada olmalı idi. sovet höküməti şişirdib böyük şair, ictimai xadim kimi millətə soxuşdurdu. bəxtiyar vahabzadə zövqsüzlüyün, mənasızlığın və boşluğun göstəricisidi. bu mənada çox dəyərli barometrdi. bir neçə ay əvvəl məqalələrindən ibarət kitabı keçdi əlimə. boşluğun, mənasızlığın da bir sərhəddi olmalıdı. o qədər səviyyəsiz yazılar idi ki, özünə hörmət edən adam o yazıların altına imza qoymazdı. istədim birin yığıb paylaşam, sonra başa düşdüm ki , böyük paylaşım olacaq. bir çoxları acıq vermək üçün paylaşacaqdı. çoxunun da həqiqətən xoşuna gələcəkdi. bu zövqsüzlük karnavalını görməmək üçün fikirimdən daşındım."

indi buyrun, siz möhtərəm seymur baycançılar. uşaqdan böyüyə hər kəsin şerlərini əzbər bildiyi, azərbaycanın yaxın tarixində ən yüksək səviyəli şairlərindən birinə yazılan bu fikri də müdafiə edin. şairin bütün külliyatının əzbər bilən biri olmasam da, vahabzadənin bizim xalqa uyğun, yerində, mənalı, lap elə fəlsəfi şerlər yazan biri olduğunu bilirəm. durub hər hansı bir şerini paylaşaraq, o şairə "özünə hörmət etmir" demək nə dərəcədə düzgün idi. bir sənətkarın bütün əsərlərini hər kəsin bəyənməsi, təqdir etməsi vacib deyil, hətta mümkün deyil. amma hər nə dərəcədə olursa olsun, millətin belə sevdiyi birinə "millətə soxuşdurulub" deməyin özü də bir səviyyəsizlik nümunəsidir.

bəxtiyar vahabzadə xalqın şairi olub, sevilən bir şair olub. ama bu reaksiyanı məhz bəxtiyar vahabzadə haqqında yazmasaydı da verərdim. adama deyərlər ki, sən özün "nietzsche"sən ki, durub az qala klassik sayılacaq birilərini tənqid edirsən? düzdü hər kəs istədiyi sənətkara şəxsi fikir bildirə bilər. amma seymur baycanın milləti bu dərəcədə ələ salması artıq ağ eləməkdən başqa bir şey deyil.

bəxtiyar vahabzadə öz düşüncəsi, təxəyyülü ilə yazıb yaradan biri olmuşdur. sənin yazdıqların nədir, çox hörmətli seymur baycan? ən azından vahabzadə başqa yazıçının əsərindən oğurlayıb axrını olduqca axmaqcasına, düşükcəsinə, anal seks hekayəsilə bitirməmişdi. bunu soruşsan, baycan da fanatları da əslində çox mənalı və düşündürücü hekayə olduğunu, amma təəssüf ki, hələki beyin inkişafından geri qalmış azərbaycanlı gəncliyinin bu məqalələri tam başa düşə bilməyəcəyi səviyyədə olduğunu deyərlər. belə yazılarını da çox görmüşük baycanın. milləti, xüsusilə cavanları müəyyən dərəcədə inkişaf etdirmək məqsədin varsa, bunu özünü ağıllı göstərərək təhqir, kinayə, sarkazm yoluyla yox, həqiqətən real düşündürücü sözlərlə etmək lazımdır. görünür ki, baycanın bəxtiyar vahabzadədən öyrənəcəyi çox şey var imiş.

yəni ki, əziz insanlar, bakı-tiflis qatarında getməklə, kibrit kafedə özünü filosof kimi göstərməklə, özünü düha sanıb camaatı rişxənd etməkıə, aşağılamaqla deyil. gərək özünün əsl ədib kimi əsl hörmətin olsun. yalnız intellektual görünmək istəyən cavanların süni hörməti, o gənclərin həqiqətən intellektual olacağı dövrə qədərdir. kardon, əsassız, yeriz düşüncələr, eyni səviyəli insanların əhatəsində özünü doğrulda bilər.

+18 əjdaha

5. deyir ki dahiler ve agillilar daima ozlerinden subhe ederler ancaq axmaqlar daima ozlerinden emin olarlar ve her seyi bildiklerini zenn ederler. bu yetimde ikinci kateqoriyaya aiddir.

+13 əjdaha

17. bəxtiyar vahabzadə özü pafos və osturaxdan ibarətdi hakimiyyət götü yuyan biridir. siz nə deyirsiz deyin ama o şair deyil pafos üstadıdı. məsələn -

sen kimsen, sen nesen, özün bilersen,
men ilk kaynağımdan türk oğlu türkem!

məni bağışlayın ama burda dahilik görmürəm başdan ayağa pafos və savadsız dıydıx azərbaycanlıların ruhunu bəzəyən cümlələrdir. xoş getdin.

+12 əjdaha

6. ictimai sektor dedikləri şeylə şou biznes arasında bir fərq yoxdu. seymur da sektorun elzasıdı. gündəmə gəlməkdən ötürü belə çox işləri olub. prezident seçkiləri vaxtı reala söz atıb sonra tüpürdüyünü yalamağı hələ də yadımdadı.

+11 əjdaha

11. tanım: ikonoklast görünməklə diqqəti özünə çəkmə təşəbbüsüdür. yəni bütqıran.

sözə seymur baycanın özünün bir pox olmadığı reallığını dilə gətirərək başlamaq istəyirəm. başqa entrylərimdə bu şəxsin və və çevrəsinin (günel mövlud, əli əkbər) nə dərəcədə fikri və ədəbi cəhətdən kasıb olduqlarını qeyd etmişəm. seymurun vahabzadə təsviri əslində elə onun özünə və yuxarıda adlarını sadaladığım şəxslərə aiddir. bu adamların zatən indiyənə kimi çörəyi belə əməllərdən çıxıb.

ancaq bəxtiyar vahabzadə haqqında da bir iki söz demək istəyirəm. fəqət, məramım saptırılmasın deyə bir iki haşiyəyə çıxacam. əvvəla, bəxtiyar vahabzadənin az qala külliyatını oxumuş birisiyəm. adam vəfat edəndə vida mərasimində( bakı dövlət universitetində ) iştirak etmiş, ruhuna fatihə, ixlas + salavat oxumuşam. allah şeirini öz səsindən eşidəndə hələ də tüklərim biz-biz olur. bunları niyə deyirəm?! seymur baycan və bu qəbildən olan insanlar kimi ikonoklast olma, rəsul quliyev demişkən, axına qarşı görünmə kimi dərdimin olmadığını ifadə etmək üçün.
amma… mərhum onu bütləşdirənlərin (ikonist) mədhiyyələrindəki sözlər qədər də deyil. yəni bəxtiyar vahabzadəyə mütəfəkkir demək öz aramızdı işin poxunu çıxartmaqdır. zatən modern dövrdə bizim məmləkətdən mütəfəkkir çıxıbmı sualının inkar ədatı ilə daima qovuşması da bunu sübut edir . publisistik yazılarını, müsahibələrini oxumuşam, izləmişəm və orada səsləndirilən fikirlər tipik milliyətçi, muhafizəkar şablonların təkrarından ibarətdir. o ruhda yazılmış kalan şeirləri də var. milliyətçi və muhafizəkar olmağı tənə səbəbidir kimi söz demirəm nəuzubillah. amma o fikirləri demək üçün bəxtiyar vəhabzadə olmaq lazım deyil onu deyirəm.

hamı vahabzadəni sevməlidir kimi bir məcburiyyət yoxdur təbii ki. şairdir də, kiminin ədəbi zövqünə uyğun gələr kiminin gəlməz. mən şəxsən zövq alıram bir çox şeirindən. düzdür bir brodski deyil mənim üçün amma bu yanaşmayla baxsam gərək bizdə şair qalmaya. dağın başına qoyub, xatəmü`l-ənbiya da eləmirəm vahabzadədən. qısası, nə bütpərəst olmaq lazımdı, nə də özünü bütqıran kimi göstərməyə çalışmaq.

imam əlinin çox gözəl bir kəlamı var. buyurur ki, “bir insanı layiq olduğundan artıq tərifləmək yaltaqlıqdır. onu layiq olduğundan az tərifləmək isə acizlik və ya həsəddən qaynaqlanır”.
bax seymurun və seymurkimilər fəsiləsinin əsas dərdi budur. onların xəyalı bəxtiyar vahabzadə kimi tanınmaq, sevilmək idi. ona nail olmadıqlarına görə quduz it kimi ədəbiyyat tariximizdəki şəxslərə hücum çəkirlər. bütpərəstliyə qarşı olduqlarına görə yox, öz bütlərini qurmaq üçün belə edirlər. necə deyərlər, hər bütqıran ibrahim deyil əziz azərilər.

+10 əjdaha

9. tənqid normal bir şeydi . tənqid inkişafdi. bir şəxs hamının xoşuna gələ bilməz. qaldı ki, əgər bir ədəbiyyat nümayəndəsi (ya da özünü ele sayan) digərini tənqid edirsə,ondan daha yaxşısını ortaya qoymalıdı. seymur baycan ədəbiyyatımıza ne qatıb o da sual altındadı,gələcək nəsillər onu xatırlayacaqmi indi bəxtiyar vahabzadə xatırladığı qədər?
bu statusun açıqlamasını fbda çox yaxşı verilmişdi. təxmini beləydi ki, seymur bu statusu yazdı,insanları qıcıqlandırdi,çox adam seymuru təhqir etdi. seymurun cavabı belə olacaq- gördüz mən demişdim b. vahabzadə bu xalqa heçnə qatmayib,qatsaydi onun oxucuları kimisə təhqir etməzdilər
bir növ,yəqinki növbəti yazısında yenə xalqı təhqir edəcək,onun zəminlərini hazırlayır

+9 əjdaha

12. seymur baycan, azərbaycan ədabıyatında peyğəmbərləşdirilmiş imajda olan yazarı, azərbaycanda həm yaş, həm də zaman baxımından öncələyi olanın, hörmət və toxunulmazlıq tabusunu da yıxaraq iynəli sözlərlə tənqit etməsi, böyük cəsarətdir doğrusu. həm də ki, azərbaycan kimi mühitdə, qapalı zehniyyətdə. çoxlarının bu tənqidə şişirdilmiş reaksiya verməsi də təbiidir. birincisi bu mövzuda incə məqamlar qaçırılmamalıdır. bəxtiyar vahabzadə azərbaycan çapında yazardır, onun ruhunun exosundan səsdir. orta məktəbdən dünya ədəbiyyatı haqqında dərsliyimiz belə yoxdur. bu şərait çərçivəsində böyüyən, heydər babacı zehniyyətin insanlarına da vahabzade və digərləri kimi yazarlar empozə edilə bilir sadəcə. bu ruhdakı nəsildən, tolstoy, dostyevski gözləmək gülünçdür biraz. çünkü hər kəsin götündə qaçan iti dişli tulamız var. bir şəkilədə yaralayır zombiləşdirir hər kəsi. dədələrimiz, nənələrimiz da bəlli qadan alım. baycan rellıqları deyir, sadəcə hirslidir, biraz dili sürüşüb, qıcığına qaçıb çoxluğun. biraz yavaşdan getməliydi. bəziləri: özü nə edib güya? kimi kilişəyə qaçır, gerçəklik payı axtarmaqdansa. pis yaxşı tənqid edir, sənin suyun axarına etdiyini, bu əksinə edib sadəcə.

+8 əjdaha

10. adam nədənsə yanıb sanki. iş #195623-dəki statusla bitməyib. bir də vahabzadənin anamın ölmünə şeirini paylaşıb link və belə yazııb:
Ana və ana ölümü haqqında yüzlərlə şeir yazılıb, amma inanmıram bundan o yana bayağı şeir olsun. Adam anasının ölümündən necə belə bir bayağı şeir düzəldə bilər. Dahiyanə istedadsızlıqdır. Sonu yoxdur, dibi görünmür. Sovetin şişirtdikləri, ,əkib, bəsləyib böyütdükləri, millətə soxuşdurduqları şair və yazıçılar biz düşündüyümüzdən də səviyyəsizdirlər. Biz hələ onlara dözümlü yanaşırıq. Bu cürə bayağı bir adamı ictimai xadim ,böyük və fəlsəfi şair kimi qiymətləndirən bir xalqın axırı yoxdu. Sabahı yoxdu, bu dəhşətdi sadəcə.

uzun nəsə yazmağa ehtiyac yoxdu. altakı şərhdə bir oğlan belə yazıb cavabını verib:
Yekə oğlansan, heç olmasa sən danışma.Oxuduq da, canımızı dişimizə sıxıb sənin yazıdığını da oxuduq... Bəlkə Bəxtiyar səviyyəsiz şair olub, ancaq sənin yerindən ki zirvə kimi görünməlidir.

tam cavabdır. bəlkə kiməsə görə, hansısa səbəbə görə bəxtiyar vahabzadəni pis şair saymaq olar. amma hər vəziyyət də seymur baycanın başı üçün deyil ona söz demək. seymur baycan indiyə qədər yazdıqlarının 5-6 qatını da yazmalıdır ki, vahabzadənin ətəyinə çatsın.

+9 əjdaha

13. poeziyadan başı çıxmadığı üçün bəxtiyar vahabzadəni tənqid etməyi normaldır. getsin günel mövlud şeirləri oxusun.

+7 əjdaha

4. adam deyir ki paylaşaram, millətin xoşuna gələr birdən, ona görə paylaşmıram.
asdgdgssas

deməli bir növ milləti də təhqir etmiş olur üstüörtülü.

+6 əjdaha

14. mən seymuru oxuyanam. demək olar publisistikasının əksəriyyətini oxumuşam və hər dəfə də oxuyuram. faydalanıram, təsirli yazır. sizə də tövsiyə edirəm. oxuyun, ədəbiyyat nəzəriyyəsində dünyagörüşünüz və söz ehtiyatınız artsın. istifadə edin bu adamdan.

bütün bu dediklərimlə birlikdə, onu heç vaxt öz zövqümə tam uyğun, üstün istedadlı yazar yaxud ədəbiyyatçı hesab eləməmişəm. çünki, ədəbiyyatçının ilk növbədə ədəbi olmalıdır. ədəbsizinsə, şərq mentalitetində qəbul olunacağını gözləməsi əbəsdir.

edit:
Babək söy köküylə bizdən deyilmiş,
Xətai islamı ikiyə bölmüş,
Fətəli Allahsız, Vaqif baz idi,
Filankəs azacıq qumarbaz idi,
Gecəli gündüzlü Hadi dəm idi,
O əyyaş, bu fərsiz, o bigam idi,
Biri qərəzkardır, biri xəsisdir,
Bu ondan yaxşıdır, o bundan pisdir,
Natavan beləydi, Həcər eləydi,
Böyüklər önündə o bir köləydi,
Rəhmətlik demirik amma bir kərə,
Milləti ucaldan rəhmətlilərə
Bir deyən yoxmudur,
Pəki SƏN KiMSƏN?!
Danış, bu Millətə nə gətirmisən?!
Sən böhtan atdığın bu böyüklərin,
Yüzdə biri qədər nə iş görmüsən?

bəxtiyar vahabzadənin öz səsi ilə nağıl həyat şeiri
(youtube: )

+5 əjdaha

7. xahiş edirəm şeir və şair söhbətləri eləməyin.hələ seymuru söyəcəm deyə başımıza şeirsevici kəsilməyin.millətə hörmətsizlikdən də dəm vurmayın. millət elə siz ; şeirdən və şairdən heç bir pox anlamadığınız əli kərim başlığında sizi gözləyir.

+4 əjdaha

18. seymur baycanın özünü və yazı tərzini ümumiyyətlə bəyənmədiyim halda ilk dəfədir ki, razılaşıram. vahabzadə qabağına çıxanı baqaja qoyan, hakimiyyətə girən tip olub. belə desəm götlü başlı şeirin də ortalığa çıxaran olmayacaq. bəxtiyar vahabzadənin yazdığı tip şeirləri yarım saat üstündə otursan yaza bilərsən, gündəlik praktika ilə bunu 10 dəqiqəyə də sala bilərsiniz.

+2 əjdaha

15. indi guya xalqın stereotiplərini qırır da bunlar.amk bir-birlərini də elə tərifləyirlər ki,aqşindən başqa heç birinin götdü başdı istedadı da yoxdur e.inturist mehmanxanasında yaşlı xozeykan demişdi kimi,əlimdə buzlu toyuq vardı kimi səy-səy şeirlər yazan adamlar özlərinə şair deyəndə bu gijdıllax da tənqid adı altında əsl şairləri təhqir edəcək də.mənə maraqlı olan bunların götünü kim şişirtdi belə noldu yəni kitabları yüz minlərlə satdı da bizim mi xəbərimiz yoxdu?

+3 əjdaha

19. bir sıra savadsız-səviyyəsizin seymur baycana savadsız səviyyəsiz deməsinə səbəb olan hadisə.



hamısını göstər

seymur baycanın bəxtiyar vahabzadəyə savadsız səviyyəsiz deməsi